Celoživotní zkušenosti s ČR mně napovídají, že napřed se vždy čeká na sebemenší možnost práci ojebat. Nezávisle na režimu.
0 Nominace Nahlásit |
Niekedy (každý rok) to robia ako my na prechode cez cestu. Tiež čakajú
na svoju príležitosť.
Na červenú zastavíme, poslušne čakáme na voľno. Pritom občas pozeráme
prichádzajúce autá, klábosíme s priateľmi, alebo sa začítame do
tlače… a keď sa „zobudíme“, zelený panáčik nám na rozlúčku
zamáva a zase je červená.
0 Nominace Nahlásit |
Chybu je třeba hledat , zejména u řidičů. nedodržují nic, nejsou ohleduplní a ještě dělají naschvály. Takovýmto řidičům nepomůže ani sám pán bůh.
0 Nominace Nahlásit |
Nečekali? To je jenom taková lidová slovesnost. Samozřejmě jsou vždy připraveni. Ty časy, o kterých zpíval Nohavica o průseru, když na Můstku byl 1 cm sněhu a u Muzea 5! 🙂 Jenomže silnic jsou tisíce kilometrů a techniky jen stovky. Takže nemůžeš hned čekat, že ti hned odklidí příjezdovku k baráku. To by nešlo, ani kdyby ta technika byla nadzvuková. I ve Švédsku jsou občas pozadu…
0
před 2164 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kepler: Jedná se o D1a to je páteř dopravy, ta by sjízdná asi měla být, i když nebyla. Můžeš si to vygůglovat.
Tak samozřejmě by D1 měla mít prioritu. Ale když toho spadne moc a za krátkou dobu, tak to taky chvíli trvá. Ale silničáři si už pár desítek let stěžují na zastaralou techniku a nedostatečný počet. Vláda je chytřejší – počítá s globálním oteplováním 🙂
Přesto je třeba si uvědomit, jak dlouho trvá úklid třeba 100km úseku, jaký je dojezd a nakonec… účinnost posypů taky není bezmezná.