To záleží na tom, co máš za data, tarif atd.
Můžeš platit kreditem nebo paušálem, mít data za určitou částku denně
nebo měsíčně. Pokud máš paušál, máš určitý objem dat a po
vyčerpání se ti třeba na začátku nového měsíce nebo období opět
obnoví, ale ty platíš furt ten stejný paušál.
Těžko říct, nevím co máš za tarif, kredit a další. Ale zjednodušeně
řečeno, ano při každém obnovení platíš. Třeba denní limit, každý den
třeba dvacku.
0
před 2385 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den,
to záleží na tom, jaký tarif máte. Některé tarify zahrnují určitou datovou kvótu měsíčně a pokud ji vyčerpáte, data se automaticky obnoví a účtují se vám jako mimo tarifní data. Jiné tarify pak mohou zahrnovat automatické obnovení dat po jejich vyčerpání bez dalších nákladů.
Pokud jste nějakou službu speciálně aktivoval, bylo by dobré se podívat do smlouvy nebo se obrátit na zákaznický servis O2, jak přesně funguje.
S pozdravem.
0
před 4 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek