Připadá mi, že bez uvedení celého programu akce je ta propagace k ničemu. Kdybych věděl, co jsem se dozvěděl až následně, tak jsem na ten malý letecký den v Poličné zajel. Kdyby prodejci e-shopů uváděli všechny dostupné informace, možná bych jejich výrobek koupil. Ale když neuvedou někdy ani cenu nebo třeba rozměry, jako by ani nebyli…
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? led, aliendrone před 1946 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Žiadna akcia, ani zbožie bez predchádzajúceho oboznámenia verejnosti
(odborníkov) nielen o svojej dostupnosti, tj.termín a miesto konania, ale aj
o základných informácii o tovare, o programe akcie, nemá veľkú šancu
na úspech (pokiaľ nejde o vopred nahnaný dav návštevníkov).
e-shopy – vychádzajú len zo základných informácií od dodavateľa a
občas vložia (reklamné) kladné odozvy kupujúcich. Tie záporné u nich
nenájdete. Preto, ak chcete kupovať niečo cez e-shop (ktorýkoľvek) najprv
si ich ponuku preverte aj na strankách výrobcu, testerov, odborných médií
(testy, recenzie) a iných voľne prístupných stránkach.
Ale nielen e-shopy, ale aj kamenné predajne neuvádzajú potrebné info
Napríklad istá obchodná firma spoza západných hraníc ČR, ktorá
v strednej Europe predáva tovar vo svojich dvoch obchodných reťazcoch
s discontným predajom predáva výrobky anonymných východoázijských firiem
pod zavedenou firemnou značkou výrobcu priemyselného tovaru (od hračiek po
lokomotívu) s nízkou cenou, (tieto informácie predsa nemôže písať, tovar
by bol automaticky nepredajný) tak napíše len základné údaje, ktoré zo
zákona musia byť. „Kupec kúp, alebo nekúp!“ a naivní šetriaci
kupujúci? „Ale za tú cenu, to tam nemôžme nechať! Veď aj podľa ich
reklamy Viem, kam mám ísť nakupovať“.
2Kdo udělil odpovědi palec? Kepler, aliendrone
před 1946 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
No, ono záleží na okolnostech. Někdy ani neuvedeš CENU (popřípadě ji dobře skryješ/učiníš nedostupnou) s tím, že se vyjeví až při osobním jednání. (typicky u speciálního/luxusního zboží či služeb)
Na druhou stranu kvalitní popis ti NEZARUČÍ prodejnost, známe i případ, kdy měl jeden borec FAKTICKY luxusní shop (důkladné popisy zboží, recenze, fotografie) a v důsledku toho měl na shopu vysokou návštěvnost. Lidé přišli, okoukli, početli si a pak šli na JINÝ shop (úplně ubohý, ale stejné zboží měli o pár fufníků levnější) a tam nakoupili. Tak to chodí.
Jasně, jedna věc je ubohé/nedostatečné promotion, jiná věc je marketingový záměr a není dobré tohle zaměňovat.
0 Nominace Nahlásit |
led: máte jistě pravdu, ale když prodejce nábytku a vybavení do kuchyně někdy neuvede ani ty rozměry, tak je to podle mně blbec. Přece se nebudu speciálně dotazovat, stejně většinou neodpovídají. Za pozornost stojí, že někteři prodejci maximum info uvádějí.
Kepler, napísali ste to presne: predajca
Sú predajci a sú obchodníci. Obchodník sa takejto chyby nedopustí,
obchodník chce predať a predávať ďalej „svojmu zákázníkovi“
Pochopila jste to přesně. Někteří překupníci, dokonce i v kamenných obchodech, vůbec netuší, co vlastně prodávají…
annas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1316 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |