Avatar uživatele
Kepler

Když někdo prezentuje nějakou akci, propaguje své zboží na e-shopu, není rozumné uvést alespoň nějaké základní info?

Připadá mi, že bez uvedení celého programu akce je ta propagace k ničemu. Kdybych věděl, co jsem se dozvěděl až následně, tak jsem na ten malý letecký den v Poličné zajel. Kdyby prodejci e-shopů uváděli všechny dostupné informace, možná bych jejich výrobek koupil. Ale když neuvedou někdy ani cenu nebo třeba rozměry, jako by ani nebyli…

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? led, aliendrone před 1946 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
led

Žiadna akcia, ani zbožie bez predchádzajúceho oboznámenia verejnosti (odborníkov) nielen o svojej dostupnosti, tj.termín a miesto konania, ale aj o základných informácii o tovare, o programe akcie, nemá veľkú šancu na úspech (pokiaľ nejde o vopred nahnaný dav návštevníkov).
e-shopy – vychádzajú len zo základných informácií od dodavateľa a občas vložia (reklamné) kladné odozvy kupujúcich. Tie záporné u nich nenájdete. Preto, ak chcete kupovať niečo cez e-shop (ktorýkoľvek) najprv si ich ponuku preverte aj na strankách výrobcu, testerov, odborných médií (testy, recenzie) a iných voľne prístupných stránkach.
Ale nielen e-shopy, ale aj kamenné predajne neuvádzajú potrebné info
Napríklad istá obchodná firma spoza západných hraníc ČR, ktorá v strednej Europe predáva tovar vo svojich dvoch obchodných reťazcoch s discontným predajom predáva výrobky anonymných východoázijských firiem pod zavedenou firemnou značkou výrobcu priemyselného tovaru (od hračiek po lokomotívu) s nízkou cenou, (tieto informácie predsa nemôže písať, tovar by bol automaticky nepredajný) tak napíše len základné údaje, ktoré zo zákona musia byť. „Kupec kúp, alebo nekúp!“ a naivní šetriaci kupujúci? „Ale za tú cenu, to tam nemôžme nechať! Veď aj podľa ich reklamy Viem, kam mám ísť nakupovať“.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

No, ono záleží na okolnostech. Někdy ani neuvedeš CENU (popřípadě ji dobře skryješ/učiníš nedostupnou) s tím, že se vyjeví až při osobním jednání. (typicky u speciálního/lu­xusního zboží či služeb)

Na druhou stranu kvalitní popis ti NEZARUČÍ prodejnost, známe i případ, kdy měl jeden borec FAKTICKY luxusní shop (důkladné popisy zboží, recenze, fotografie) a v důsledku toho měl na shopu vysokou návštěvnost. Lidé přišli, okoukli, početli si a pak šli na JINÝ shop (úplně ubohý, ale stejné zboží měli o pár fufníků levnější) a tam nakoupili. Tak to chodí.

Jasně, jedna věc je ubohé/nedostatečné promotion, jiná věc je marketingový záměr a není dobré tohle zaměňovat.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Kepler

led: máte jistě pravdu, ale když prodejce nábytku a vybavení do kuchyně někdy neuvede ani ty rozměry, tak je to podle mně blbec. Přece se nebudu speciálně dotazovat, stejně většinou neodpovídají. Za pozornost stojí, že někteři prodejci maximum info uvádějí.

před 1946 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
led

Kepler, napísali ste to presne: predajca
Sú predajci a sú obchodníci. Obchodník sa takejto chyby nedopustí, obchodník chce predať a predávať ďalej „svojmu zákázníkovi“

před 1946 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Pochopila jste to přesně. Někteří překupníci, dokonce i v kamenných obchodech, vůbec netuší, co vlastně prodávají…

před 1946 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek