… či musím tu externí společnost najít a požádat přímo je? Mám
aplikaci na blokování hovorů a hovory jsou od nich automaticky
odmítány – vypínat aplikaci pro toto či jiné číslo nebudu. Volal jsem
do E.ONu (společnosti) a operátorka mi tvrdila, že musím napsat nějaký
e-mail do nějaké externí společnosti a to, že externí společnost jedná
jménem E.ONu vyznělo tak, že ji to nezajímá – mám si to prý vyřešit
sám s někým jiným.
Otázka: Stačí můj hovor do společnosti E.ON či musím kontaktovat externí
společnost?
Děkuji Vám za odpověď, kajicek94
Zajímavá 0 před 1939 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dotaz je nejasný. Obecně když kdokoli volá s jakoukoli nabídkou, což je běžné, tak ji stačí jednoduše odmítnout a není potřeba to nikomu oznamovat, nic blokovat, nikam psát nebo vypínat jakoukoli aplikaci. V čem máš problém?
0 Nominace Nahlásit |
Nestačí.
Chcete-li se zbavit otravných nabídek externí společnosti,
musíte kontaktovat její vedení nebo majitele.
Dodavatele energií by se sice měli zajímat o to, jak najaté
společnosti jednají s potenciálními zákazníky, ale většinou
jim jde jen o „ulovení dalšího klienta“.
1Kdo udělil odpovědi palec? independent
před 1939 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
@Hlada mám již několik let aplikaci na blokování nevyžádaných
hovorů, včetně negativně hodnocených čísel na webu, tzn. že se mi
externí společnost, která hledá E.ONu zákazníky již minimálně 8× za
2 dny nedovolala. Problém je v tom, že mne neustále nebaví číst
notifikace zmeškaných hovorů od šmejdů, tak jsem chtěl po E.ONu, aby to
zastavil, ale první operátorka mi řekla, ať si to s externí společností,
která se za ně vydává vyřídím sám – to mi přišlo zvláštní,
protože vždy když mi někdo volal v zastoupení a nestihl jsem ho vyzvat,
aby mi už nevolal, tak stačilo zavolat do té společnosti, za kterou se
vydával a oni už té externí společnosti dali vědět, ať mi nevolají.
Proto jsem před pár hodinami napsal E.ONu na chat, proč tak první
operátorka konala (zamítla vyřídit požadavek na zrušení marketingových
hovorů) a její kolegyně mi sdělila, že na ni podá stížnost a
z databáze externí společnosti mne odebere.
Otázka byla, jinými slovy: Může mne E.ON odpálkovat na hovor či mail do
externí společnosti, když jednají jejich jménem?
Teď už (pro mě naštěstí) není co řešit, resp. operátorka na chatu mne
snad z databáze exter. spol. odebere.
Operátorka E.ONu nemá do databáze externí společnosti přístup. Může Vás vyškrtnout z databáze pro marketingové účely, ale tu, kterou má nyní ta externí společnost k dispozici, to bohužel neovlivní.