Prodat je zahraničnímu investorovi? To by asi nešlo, není to výdělečný podnik. Kdyby měl být, šikmočka by nám nasadili taková mýta a dálniční známky, až bychom se z toho pos…Opraveny na 100% asi nebudou nikdy, je to never ending story.
5Kdo udělil odpovědi palec? anonym, Emefej, marci1, independent, Kajoch
před 2386 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy. V době, kdy skončej opravy posledních úseků budou začínat pravidelné opravy těch úseků, které byly opraveny nejdříve.
A je to tak dobře. Dovedete si představit, kdyby se to mělo dělat všechno najednou? Jak by to vypadalo, kdyby se tedy musela třeba celá D1 prostě zavřít? To asi nechceme. 😉
A prodej by to neřešil. Ze shora uvedených důvodů. Ani by to nebylo dobře. Jak píše Kepler.
Upravil/a: Edison
0 Nominace Nahlásit |
Opraveny nebudou nikdy. Ony se vlastně už staví „k opravě“. Hned se
začnou vlnit, či páchat jiné „nezbednosti“. ČLR by nám je mohla spíš
stavět, postaví levněji i km mostu, než naši km dálnice (cca 900 mil.
Kč). 🙂
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/cina-ma-nejdelsi-most-sveta-vysel-levneji-nez-ceske-dalnice/
2Kdo udělil odpovědi palec? Emefej, independent
před 2386 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Opravdu,zřejmě nekonečný příběh.......
A o nových ani nemluvě.Stačí,když jsem posledních pár let jezdil
z Mikulova do Vídně:(
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy. ŘSD dnes opravuje úseky, které dostaví až zítra. Viz ještě nedostavěný, ale už bouraný most na D7 u Postoloprt.
0 Nominace Nahlásit |