je reklama vždycky po stejné době nebo si někdo ten film pouští a hledá vhodný moment, kam by reklamu vložil, aby to nenarušilo nějakou scénu? a je to připravené už dopředu nebo to někdo řídí přímo v tu chvíli? že někdy jsou na všech statnicích reklamy ve stejnou dobu
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? tom004, zzzzz, akvidzerp, Kopta před 4617 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, reklamní časy jsou obvykle přesně dány a tak se i nabízejí a
prodávají klientům. Pochopitelně – čím sledovanější čas (prime
time) a pořad, tím více reklamy (vyšší cena). Proto se stane, že když
někdo vysílá třeba premiérově oscarový, veleúspěšný film nebo
důležitý TV přenos (obvykle předávání nějakých cen), reklamních
časů se nabídne více a pochopitelně budou delší. A to se na závěr
přidávají vždy ještě před pokračováním filmu upoutávky (self
promotion), někdy i sponzor pořadu (ten se vkládá i ještě před reklamou
a muže jich být nékolik). Tak ze tříhodinového filmu může být klidně
i pětihodinový.
U obvyklých seriálů, reprízovaných filmů a dalších pořadů TV stanice
jsou reklamní časy obvykle pevně stanoveny. Některé pořady jimi ani nejsou
přerušovány (třeba zpravodajský servis). Jejich prodej má na starosti
marketingové oddělení televize.
0 Nominace Nahlásit |
Podle mne člověk,který o filmu nemá ani páru.Pokaždé je reklama umístěna tak,aby co nejvíc narušila děj.Pamatuji si přestávky v kinech,během kterých bylo možné si zajít na limo,nanuka,ap.Ale vždy to bylo po ukončení nějakého děje, a ne „uprostřed slova“.Myslím si,že dneska je ůplně jedno kam ji nacpou,hlavně že je spokojen zadavatel.Ten si tu reklamu dost tvrdě zaplatí,tak si zřejmě i poroučí.A divák,ten to přece nějak „přežije“.
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, kdo to vybírá, ale řekla bych, že to dávají přesně v momentě, aby narušili, nějakou napínavou scénu. Proto se na TV nedívám, když chci něco vidět, stáhnu si to s netu bez reklam.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek