Avatar uživatele
Retko

Kdo tu pridava kličova slova??

Ja je vubec nepisu. To je snad nekdo rucne pridava? Nebo na to je nejaky programek s Artificial Intelligence??
Doplňuji:
Nojo, je to jasne. Nekdo to tam dava rucne. Jelikoz napsal nespravne artificial… Hehe :)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Retko

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? fortin před 5402 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
quentos

Však u Tvých otázek taky žádná nejsou ;{)= jinak my je píšeme do patřičného chlívečku, když zadáváme otázku, oddělené čárkami.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
blesk26

Ano, myslím, že tady na odpovědích testují velice pokročilý program umělé inteligence z NASA, který automaticky dokáže rozpoznat obsah tvé otázky a sám od sebe doplnit klíčová slova ;)

Bazinga!

Je asi jasné, že za portálem Odpovědi.cz sedí tým administrátorů, který je ručně přidává, aby ta klíčová slova u každé otázky byla – je to přecijenom z několika důvodů docela důležitá informace. Takže proto klíčová slova ve svých otázkách zkus psát, alespoň tím ušetříš někomu práci :)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
fortin

K čemu je dobrá analýza klíčových slov

Jazyk je košatý strom, pravil jistě někdy nějaký klasik. Méně poeticky bychom mohli říci, že jazyk je džungle. Jednu věc lze vyjádřit mnoha způsoby, přesnějšími i méně přesnými, obecnějšími i konkrétnějšími. Řekněme, že na svých stránkách nabízíte ubytování. Jakými slovy mohou potenciální zákazníci tuto službu hledat ve vyhledavačích? Jen ubytování, nebo též ubytovna, hotel, pobyt, rekreace, nocleh atd.?

Základním cílem analýzy klíčových slov proto je nalézt co nejvíce slov a frází, která si lidé spojují s určitým tématem. To ale není vše. V další fázi je třeba vybrat ta slova, která se pro váš projekt hodí nejlépe. Obecně by měla splňovat tyto charakteristiky:
Musí být relevantní. To znamená, že musí co nejlépe vystihovat obsah a cíl vašeho webu. Pokud se vám to podaří, budou vás nacházet návštěvníci, kteří hledají přesně to, co nabízíte. Splníte jejich očekávání, a pokud něco prodáváte, dost pravděpodobně si to koupí. Pokud se vám to nepodaří, značná část návštěvníků z vašeho webu zklamaně odejde.
Musí mít co nejvyšší frekvenci hledání. Slova, která lidé ve vyhledavačích vyhledávají častěji, jsou lepší než ta, která nehledá skoro nikdo. Hlavním důvodem je samozřejmě objem dosažitelné návštěvnosti, ale není to důvod jediný. Svou roli hraje i srozumitelnost a obvyklost slov. Častěji hledaná slova jsou asi obvyklejší a lidé jim lépe rozumějí. Jsou tedy vhodnější i z hlediska použitelnosti webu.
Zejména u obchodních webů je dalším důležitým kritériem míra konkurenčnosti. Pokud se vybrané slovo nachází na příliš mnoha jiných stránkách, bude obtížnější uspět s novou stránkou vlastní. Málo konkurenční, a přitom frekventovaná slova zároveň často ukazují na obchodně velmi zajímavé tržní niky.
Jak klíčová slova hledat a vybírat

Nyní již víte, proč se analýzou klíčových slov zabývat, a tak zbývá už jen drobnost – jak ji provést. Z předešlého textu jste asi pochopili, že analýza klíčových slov má dvě hlavní fáze. V té první se snažíme nalézt slov co nejvíce, v té druhé z nich naopak vybíráme ta nejvhodnější.
Synonyma a laterální slova

Začít musíte tím, že si zvolíte alespoň jedno slovo (nebo víceslovnou frázi), které téma všeho webu (nebo jeho vybrané sekce či stránky) nejlépe vystihuje. Pak již můžete hledat synonyma, tj. jiná slova se stejným či podobným významem, a slova laterální, která sice neznamenají totéž, ale s tématem nějak, třeba i dost volně, souvisejí.

K hledání synonym a laterálních slov můžete použít vhodný slovník, ale existují i výborné online nástroje.
Wordtracker. Pokud hledáte slova v angličtině, je Wordtracker jasnou volbou. Analyzuje za vás tisíce stránek, které na zadané slovo najdou vyhledavače, a hledá na nich další častá slova. Tím odhalí nejen všechna možná synonyma, ale i většinu laterálních slov.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek