Ja je vubec nepisu. To je snad nekdo rucne pridava? Nebo na to je nejaky
programek s Artificial Intelligence??
Doplňuji:
Nojo, je to jasne. Nekdo to tam dava rucne. Jelikoz napsal nespravne
artificial… Hehe :)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? fortin před 5402 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Však u Tvých otázek taky žádná nejsou ;{)= jinak my je píšeme do patřičného chlívečku, když zadáváme otázku, oddělené čárkami.
0 Nominace Nahlásit |
Ano, myslím, že tady na odpovědích testují velice pokročilý program umělé inteligence z NASA, který automaticky dokáže rozpoznat obsah tvé otázky a sám od sebe doplnit klíčová slova ;)
Bazinga!
Je asi jasné, že za portálem Odpovědi.cz sedí tým administrátorů, který je ručně přidává, aby ta klíčová slova u každé otázky byla – je to přecijenom z několika důvodů docela důležitá informace. Takže proto klíčová slova ve svých otázkách zkus psát, alespoň tím ušetříš někomu práci :)
0 Nominace Nahlásit |
K čemu je dobrá analýza klíčových slov
Jazyk je košatý strom, pravil jistě někdy nějaký klasik. Méně poeticky bychom mohli říci, že jazyk je džungle. Jednu věc lze vyjádřit mnoha způsoby, přesnějšími i méně přesnými, obecnějšími i konkrétnějšími. Řekněme, že na svých stránkách nabízíte ubytování. Jakými slovy mohou potenciální zákazníci tuto službu hledat ve vyhledavačích? Jen ubytování, nebo též ubytovna, hotel, pobyt, rekreace, nocleh atd.?
Základním cílem analýzy klíčových slov proto je nalézt co nejvíce
slov a frází, která si lidé spojují s určitým tématem. To ale není
vše. V další fázi je třeba vybrat ta slova, která se pro váš projekt
hodí nejlépe. Obecně by měla splňovat tyto charakteristiky:
Musí být relevantní. To znamená, že musí co nejlépe vystihovat obsah a
cíl vašeho webu. Pokud se vám to podaří, budou vás nacházet
návštěvníci, kteří hledají přesně to, co nabízíte. Splníte jejich
očekávání, a pokud něco prodáváte, dost pravděpodobně si to koupí.
Pokud se vám to nepodaří, značná část návštěvníků z vašeho webu
zklamaně odejde.
Musí mít co nejvyšší frekvenci hledání. Slova, která lidé ve
vyhledavačích vyhledávají častěji, jsou lepší než ta, která nehledá
skoro nikdo. Hlavním důvodem je samozřejmě objem dosažitelné
návštěvnosti, ale není to důvod jediný. Svou roli hraje i srozumitelnost
a obvyklost slov. Častěji hledaná slova jsou asi obvyklejší a lidé jim
lépe rozumějí. Jsou tedy vhodnější i z hlediska použitelnosti webu.
Zejména u obchodních webů je dalším důležitým kritériem míra
konkurenčnosti. Pokud se vybrané slovo nachází na příliš mnoha jiných
stránkách, bude obtížnější uspět s novou stránkou vlastní. Málo
konkurenční, a přitom frekventovaná slova zároveň často ukazují na
obchodně velmi zajímavé tržní niky.
Jak klíčová slova hledat a vybírat
Nyní již víte, proč se analýzou klíčových slov zabývat, a tak
zbývá už jen drobnost – jak ji provést. Z předešlého textu jste asi
pochopili, že analýza klíčových slov má dvě hlavní fáze. V té první
se snažíme nalézt slov co nejvíce, v té druhé z nich naopak vybíráme
ta nejvhodnější.
Synonyma a laterální slova
Začít musíte tím, že si zvolíte alespoň jedno slovo (nebo víceslovnou frázi), které téma všeho webu (nebo jeho vybrané sekce či stránky) nejlépe vystihuje. Pak již můžete hledat synonyma, tj. jiná slova se stejným či podobným významem, a slova laterální, která sice neznamenají totéž, ale s tématem nějak, třeba i dost volně, souvisejí.
K hledání synonym a laterálních slov můžete použít vhodný slovník,
ale existují i výborné online nástroje.
Wordtracker. Pokud hledáte slova v angličtině, je Wordtracker jasnou volbou.
Analyzuje za vás tisíce stránek, které na zadané slovo najdou vyhledavače,
a hledá na nich další častá slova. Tím odhalí nejen všechna možná
synonyma, ale i většinu laterálních slov.
0
před 5402 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |