Dobrý den, koupili jsme si televizi 140 cm přes internetový obchod. Televize má však problémy se zvukem, musí se proto reklamovat. Chtěl bych se zeptat, zda poštovné platí kupující či prodávající u reklamace? Mohu poštovné požadovat od prodávajícího zpětně? Poštovné stojí zhruba 600 Kč, což není zas tak málo. Děkuji za radu.
Zajímavá 0 před 1653 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Prodejce / výrobce nese odpovědnost i za škody související s vadou. Např. za škodu na dalším zařízení poškozeném vlivem vady výrobku, ale i náklady na vyřízení reklamace, tedy poštovné, cestovné a podobně.
3Kdo udělil odpovědi palec? Alesh, JájsemRaibek, marci1
před 1653 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jo, několikrát jsem si náklady nechal uhradit a nikdy to problém
nebyl.
Postup:
Dobrý den,
děkuji za vyřízení reklamace. Zároveň bych chtěl uplatnit svůj zákonný nárok na náhradu mých nákladů spojených s reklamačním řízením dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Moje náklady činily XXX Kč, viz podací lístek v příloze. Prosím o jejich zaslání na účet XXXXXXXX/XXXX. Děkuji.
S pozdravem
XXXXX
Zdroj: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/mam-narok-na-uhradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci/31
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek