Avatar uživatele
Heřman

Kdo nebo co má nastarosti televizní reklamy.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Damiana před 4675 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Damiana

Self promotion (výroba upoutávek) je samostatné oddělení v každé televizi, které spolupracuje s grafickým a programovým oddělením.
Šéfdramaturg práci zadává. Dramaturgové vymýšlejí koncepci, redaktoři píší texty a vybírají filmy a hudbu podle zadání z programu. Střihači a režiséři filmy „nakoukávají“ a editují. Speaker (VoiceOver – hlas TV stanice) pak upoutávku namluví. Grafici ji s režisérem upraví do konečné podoby. Šéf dramaturg ji schválí a scheduler (nasazovač do rozpisu) ji zařadí do vysílání. Od jednoho pořadu se vyrábí i několik variant upoutávky – většinou podle významnosti pořadu.

Grafické znělky televizní stanice (předěly, jingle…) jsou většinou natáčeny v ateliérech a televize si je nechávají vyrábět na klíč od významných grafických studií a TV agentur. Pořádají se na ně castingy a točí je i známí režiséři. Jsou to tzv. Profily stanice.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

V televizích na to mají celá oddělení

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek