Jiná odpověď
Je to špatným a nedůsledným systémem, hlavně v kontrolní činnosti. Samozřejmě je to i částečně ovlivněno finančními možnostmi i uměle udržovanou kapacitou specializovaných firem. Neni to jen otázka mostů, ale třeba i silnic, rekonstrukce drah, bytového fondu a podobně.
0 Nominace Nahlásit |
Jiná odpověď
Protože dříve po tom jezdily tanky, tak museli držet a ne jen České,
spíše těch druhých. Jo, ty silnice. Ty byli. Dělali Zatěžkávací
zkoušku, vjeli naklaďáky a pak tanky. Ty tanky moc opravdu vážili. A, kdyby
to fušovali, tak by to nevydrželo a nevydrželo toliká let. Tak dnes se to
může asi jen fušovat, hlavně se dnes ušetří. Karlův most také zažil
různých ingrediencí. A vemte jenom Bungry(opevnění hranic). Jaká to byla
kvalita!
Spíš režim po roce 89. protože do r.89 se mosty, např u nás měnil jen
jednou. Původní byl železný takový s velkým obloukem a po tom oblouku
jsme lezli. Pak jednou ho vyměnili za rovný a ten je dodnes. A věřtě
stále v dobrém stavu. Po obou jezdily tanky. A co vím, že nedaleko dělala
jiná obec most už v této době a ten tedy nevydržel, co ten náš.
A stále mají nějaké problémy.
Jo a také dělali cestu odfrézovali i mostek a jak najeli s technikou, tak
se jim propadl. A teď mají hlavu, protže dotace je jen na tu cestu a ne
namostek. A není, kdo by to zaplatil. Protože není možné určit, čí je
to vina.
0
před 2274 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
je to omyl máme vynikající mosty
… takže:
--- chce to pořádně číst: V ČESKU JE PODLE ČVUT PŘES 3300 MOSTŮ VE
ŠPATNÉM STAVU (https://aktualne.cvut.cz/zpravy-z-medii/20180324-v-cesku-je-podle-cvut-pres-3300-mostu-ve-spatnem-stavu
) … vyjádření čvut …
--- dle tohoto článku (kde jsi asi čerpal) https://www.novinky.cz/ekonomika/480552-v-havarijnim-stavu-je-sest-mostu-na-silnicich-1-tridy-ridici-se-ale-nedozvedi-ktere-to-jsou.html
se jedná o 6 (slovy šest) mostů na silnicích 1.třídy a jen pro
zajímavost: Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) v Česku eviduje
1682 dálničních mostů, takže 6 ze1682 je opravdu zanedbatelné číslo
…
--- ty ostatní se týkají silnic druhých a třetích tříd …
--- ne vše se stihne opravit (tím nikoho neomlouvám)
--- je rozdíl, jestliže se na mostě upraví nosnost, počet pruhů, rychlost
s ohledem na stav mostu (několik jsem jich takto viděl,některé jsou již
opraveny) … ANEBO se na to kašle, a nechaj se tam auta jezdit bez omezení
jako v Itálii …
--- co se týče onoho spadlého mostu, spadl zrovinka kousek, který procházel
rekonstrukcí, takže těch faktorů (krom sesuvu podmáčené půdy pod
pilířem) mohlo být více …
--- po vyjmenování všech těchto argumentů mohu říct: ano, jsou u nás
mosty v havarijním stavu (jak říkám, v mém okolí byly dva uzavřeny pro
svůj stav pro nákladní dopravu, v nynější době jsou opraveny, dříve to
nešlo, jelikož objízdná trasa by se prodloužila skorem na 100km, takto
činila 53km), máme špatné mosty, ale BEZPEČNÉ … to že pražákům
spadla lávka je právě ona výjimka, co potvrzuje pravidlo (kdyby se furt
nevěnovali jak vy*ebat se zbytkem republiky, možná by si toho taky všimli)
…
--- proto volím odpověď „je to omyl máme vynikající mosty“, jelikož
my MÁME VYNIKAJÍCÍ MOSTY, jen namátkou: nejstarší most ve střední
Evropě v Písku, mosty od stavitele Bechyně, Žďákovský most (https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BD%C4%8F%C3%A1kovsk%C3%BD_most
) V době zprovoznění byl odborníky považován za největší prostý
plnostěnný dvoukloubový ocelový obloukový most na světě, a tak bych mohl
pokračovat … takže máme bejt na co hrdí, jen nestrkat furt hlavu do
písku …
0
před 2274 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jiná odpověď
Jen doplním Keplera > … a paní Kadrnožková!! ;) :D :D
0
před 2274 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4604 | |
led | 2997 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2238 | |
zjentek | 1643 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1298 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |