Na stránkách Ppl je možno jim napsat na chat. Operátor ověří podle čísla balíku a kde je a co se dá dělat. Jinak pokud nejde třeba o pneumatiky, tak lze balík přesměrovat do Ppl parcel shopu (výdejního místa) někam poblíž
0
před 813 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud řidič volá, běžím už dolů k autu (přijede nebo už čeká).
To už bývá na místě. Na zvonek nezvoní, nehledá, nemá na to ani
čas.
SMS chodí i dopředu (přibližný čas.
Někdy nestihnou přijet ve smluveném termínu (dovolené). Rozváží
následující den.
Na řidiče máte telefon, ptejte se jeho. Pokud nemůžete být doma,
nasměrovat zásilku do parcel shopu, který si určíte (web PPL nebo po
1. sms zavolat řidiči, kam má uložit balík).
0
před 811 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek