Providera jsem již kontaktoval. Řekl že u něho problém není, ale kvůli velké vytíženosti se může přijet podívat až za 2 týdny. Router jsem již také zkoušel měnit. Nic se nezměnilo. Stejně tak poté s kabelem. Není možné že mám někde něco špatně nastavené? Nevíte jestli nějaké nastavení dokáže tento problém ovlivnit. Problém je že se to děje na všech zařízeních. Jak bezdrátově tak s připojením přes kabel. Předpokládám že problém bude buď v anténě nebo v chybném nastavení routeru. Předem všem děkuji.
Zajímavá 0 před 2111 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
…vypadava Internet, nebo Wi-Fi?
Nemas doma nejake zarizeni typu Chromecast apod.? Nebo telefon s Androidem?
Provlem muze byt zde: https://www.cnews.cz/google-problem-wi-fi-router-chromecast-vypadky
0
před 2111 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mám doma stejný problém. U mě se to stává v případě, kdy k nám přijde více kamarádů, co se připojí na Wi-Fi, protože mají mé heslo z dřívějška. Nemáš k wifině připojeno hodně zařízení? U mě je to TV, několik telefonů tablety, notebook, satelit… A zkoušel jsi model restartovat? Min. na chvíli vytáhnout z el. sítě?
0
před 2104 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vidím, že nejsem sám. Poslední dobou jsem postihován výpadky rovněž, včera to bylo na mrtvici. Slyšel jsem to i od některých lidí, se kterými se stýkám a řekl bych, že se něco děje na straně poskytovatelů připojení. Zatím jsem nezjistil nic bližšího.
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |