Avatar uživatele
Thomaszek

Kam poslat stížnost na U:fona?

Zdravím, měl jsem menší roztržku s U:fonem: http://blog.me­fistofeles.cz/u­fonovo-volani-jak-nevypada-skvela-sluzba/ . Ve zkratce: poslal mi výpověď smlouvy o zrušení služeb, ale za pár týdnů si vše rozmyslel a teď požaduje peníze, na které nemá nárok. Vše jsem konzultoval s právníkem, jsem v právu. Mám dotaz, kam mám poslat stížnost na U:fona? Stačí na ČOIku, nebo i telekomunikační úřad, případně i jinam? Jak se „bránit“ proti jeho zasílaným fakturám, výzvám k zaplacení apod.?

Zajímavá 0 před 4056 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

ČOI je v tomto případě ´k ničemu´ – pošli stížnost na ČTÚ ( http://www.ctu­.cz/ctu-online/epodatel­na.html ), případně – po poradě s advokátem, podej žalobu.
Ale pozor – stížnost (a ani žaloba) nemá odkladný účinek pro operátorem požadované platby, takže je zaplať – a pak požaduj vrácení peněz (a klidně včetně ušlého zisku – úrok, a náhrady škody) – jinak by ses mohl dočkat protižaloby. Ale to ti advokát jistě objasní (a pokud nemá v této oblasti zkušenosti, nech si od něj doporučit odborníka – v případě vyhraného sporu – obvykle v takovýchto případech, náklady na zastoupení hradí prohrávající strana sporu).

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hammy

aaaa U:fon, můj starý nepřítel. Ten mě vždycky tak štval. Jsem rád, že už od něj nic nemám.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zzzzz

Já bych si stěžovala na ČTU, nebo podala žalobu, ale nic bych neplatila, myslím si že brzo krachnou a pak své peníze nedostaneš zpět.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek