Zdravím, měl jsem menší roztržku s U:fonem: http://blog.mefistofeles.cz/ufonovo-volani-jak-nevypada-skvela-sluzba/ . Ve zkratce: poslal mi výpověď smlouvy o zrušení služeb, ale za pár týdnů si vše rozmyslel a teď požaduje peníze, na které nemá nárok. Vše jsem konzultoval s právníkem, jsem v právu. Mám dotaz, kam mám poslat stížnost na U:fona? Stačí na ČOIku, nebo i telekomunikační úřad, případně i jinam? Jak se „bránit“ proti jeho zasílaným fakturám, výzvám k zaplacení apod.?
Zajímavá 0 před 4056 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
ČOI je v tomto případě ´k ničemu´ – pošli stížnost na ČTÚ (
http://www.ctu.cz/ctu-online/epodatelna.html ),
případně – po poradě s advokátem, podej žalobu.
Ale pozor – stížnost (a ani žaloba) nemá odkladný účinek pro
operátorem požadované platby, takže je zaplať – a pak požaduj vrácení
peněz (a klidně včetně ušlého zisku – úrok, a náhrady škody) –
jinak by ses mohl dočkat protižaloby. Ale to ti advokát jistě objasní (a
pokud nemá v této oblasti zkušenosti, nech si od něj doporučit
odborníka – v případě vyhraného sporu – obvykle v takovýchto
případech, náklady na zastoupení hradí prohrávající strana sporu).
0 Nominace Nahlásit |
aaaa U:fon, můj starý nepřítel. Ten mě vždycky tak štval. Jsem rád, že už od něj nic nemám.
0
před 4056 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já bych si stěžovala na ČTU, nebo podala žalobu, ale nic bych neplatila, myslím si že brzo krachnou a pak své peníze nedostaneš zpět.
0
před 4056 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek