Avatar uživatele
hawranek

Kam hlásit klamání zákazníka?

Mám u T-Mobilu aktivovaný tarif Bav se s Mých 5. Operátor uvádí cenu tarifu včetně DPH 99 Kč/měsíc. Když jsem ale dneska koukala na vyúčtování, tak se mi tam ukazuje základní cena služby 110 Kč+22 Kč DPH.
T-Mobile jsem již žádala o vysvětlení, ale stejně to chci nahlásit jako klamání zákazníka, neboť uváděná cena neodpovídá ceně reálné. Kam a komu hlásit? Děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? petka, ReHu, annas, Pájo před 4592 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Na Českou obchodní inspekci (ČOI).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ReHu

Také bych to řešila přes ČOI.
Ale asi by bylo dobré si uložit a třeba i vytisknout stránku s uváděnou levnější cenou. Pro případ, že cenu na stránkách opraví a pak už nebude důkaz.
Doplňuji:
Zkus nejdřív zavolat nebo zajít k T-mob a řekni jim to. Třeba to jen chybka.

Upravil/a: ReHu

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
AndreiRanger

ČOI se nic nezkazí, ale podle mého to stejně skončí na ČTÚ..
http://www.ctu­.cz/pusobnost-ctu/ochrana-spotrebitele.html

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek