Když jsem před třemi roky odcházel do penze v duchu jsem si přísahal, že se nikdy nestanu tím nevrlým důchodcem, který zdánlivě jen sekýruje svoje okolí, ale:
Proč se nám z našeho života vytrácí základní prvky kulturní
společnosti a cit pro detail. Nebo opravdu můžeme všechno beztrestně
„sežrat“ a proměnit ve zisk! Pravda je, že Rath už měnil víno
v peníze, co bude následovat?
Doplňuji:
Na adresu kolegu Fyzika si nemohu odpustit doplnění, že na stejném základě
je postaveno tělo osla i nositele Nobelovy ceny. Matce přírodě je šuma fuk
zda-li jsou momentálně atomy vázány v dobře připraveném pokrmu, nebo
třeba v kravském lejně.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? annas, quentos, iceT, hanulka11, arygnoc, Damiana, briketka10 před 4553 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak proti tobě jsem v těchto věcech přímo nevrlý důchodce!
Po vytknutí nedostatků vedoucí jednoho Albertu a žádné nápravě jsem tam
příště přišel s aparátem a začal fotit (přes zákaz). Na otázku
proč, k čemu, jsem odpověděl, že po zkušenosti se stížností míním
fotky shnilého ovoce zveřejnit na netu.
Snad zázrakem se situace zlepšila! Vyzkoušej podobný postup 😁.
5Kdo udělil odpovědi palec? dudu, beer, anonym, Damiana, briketka10
před 4553 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
dudu …vše je jen v lidech – dneska jsem byla u kadeřnice a po každé zákaznici hned zamete i třeba jen pár vlasů – podlaha jak sklo
Takže si myslím, že nepožaduješ příliš. Ale zrovna jsi narazil- jak smutné.
4Kdo udělil odpovědi palec? led, dudu, Deli, briketka10
před 4553 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nie som dôchodca a som nevrlý.
Pokiaľ sa mi ponúkaná služba nepáči, jednoducho prevádzku opustím
(kaderníctvo nenavštevujem, do obchodu bohužiaľ chodiť musím).
Služby idú dole, ale tomu sa vôbec nedivím, zamestnanci služieb sú
príšerne platení a nestíhajú (najmä v obchodoch), lebo ich pracovnou
náplňou je aj niečo iné – agenda, upratovanie, a podľa potreby
všeličo iné.
Takže sa nerozčuľujem, roznakúpený košík odovzdám ochranke a
odchádzam.
K inej nevrlej (a modliac sa, nech je menej nevrlá) konkurencii.
Preto milujem krámky s pultovým predajom.
Do banky radšej ani nechodím, všetko sa snažím riešiť elektronicky, písomne.
0 Nominace Nahlásit |
Dudu, není to tím, že jsi hnidopich. Taky jsem důchodkyně a dost věcí
mi dnes vadí. Stala se z nás hodně „konzumní“ společnost a někde je
to moc na škodu. Moje kadeřnice na Moravě měla kadeřnictví jako klícku a
v Turnově je to podobné. Rozdíl mezi kadeřnicemi je jen v jedné
generaci.
V obchodech jsou obrovské rozdíly, ale všechno je to jen a jenom o lidech.
Někteří se chovají i dnes tak slušně, že chtě nechtě se musím usmát,
když vidím jejich ochotu a snahu. Jiné bych brala na potkání při
nejmenším dřevěnou tyčí po hlavě.
Chápu to, že dnes nemůže každý dělat právě to, co by chtěl. Ale tak to
přece nikdy nebylo.
Dnes je to jenom o to horší, že se práce moc těžce shání a že je jí
nedostatek. Když ale vidím v Tesku u pokladny dvě zahořklé ženské, co
neumí ani zvednout oči, natož aby pozdravily, tak bych se nejraději otočila
a šla jinam.
V Turnově na poště je uprostřed haly fíkus benjamín – asi 7 m vysoký
a je to živá rostlina. V patře jsou kolem ochozu truhlíky s květinami a
vyzdobené jsou i jednotlivé přepážky.
Máš pravdu v tom, že není dobré tvářit se, že se nic neděje a nejde
nechat si líbit neurvalé a lhostejné chování obsluhujícího personálu.
Jako důchodci máme víc času si všímat a máme více možností srovnávat.
To lepší by se ze života nemělo vytrácet.
Taky dokážu ocenit, když se obsluha chová profesionálně a dokážu
poděkovat za náležitě odvedenou práci. Zrovna tak dokážu říct, že se
mi chování třeba té pokladní v Tesku nebílí. Není to hnidopišství, je
to jenom reakce na to, co se kolem nás děje. To lepší bychom neměli nechat
se vytrácet.
0 Nominace Nahlásit |
Tohle není hnidopištsví.
Když někdo nedělá svou práci tak jak má a ještě se tváří otráveně,
že to po něm někdo chce, není na svém místě. Všude se zmiňuje vysoká
nezaměstnanost, ale lidé, kteří práci mají se tváří, že je to vlastně
to nejhorší, co je mohlo potkat. Také zažívám podobné situace jako ty,
také si je nenechám líbit a také vytýkám chyby.
Víš, co mne štve ale nejvíc? Převelice ochotně, až servilně se
tvářící ti prodejci (v kolegou Fyzikem) zmiňovaných obchodech „na
úrovni“. Jsou tak zaujatí zákazníkem, že se doslova mohou přetrhnout.
Zkus si pak ale nic nekoupit a odejít jen tak po vyzkoušení oblečení nebo
nějaké ochutnávce (kterou ti předtím sami nacpou!). To teprve uvidíš
kyselé ksichty a někdy se ti sveze po zádech i drzá poznámka!
Velice neprofesionální je také nepoměr mezi mediální reklamou
s vysmátým personálem a krutou realitou při návštěvě obchodu
(provozovny služeb nebo banky apod.).
Lidé jsou dnes k sobě navzájem čím dál tím víc nevraživejší a
nesnášenliví. Jistě za to mohou hlavně neustále se prohlubující
společenské rozdíly. Ale s tím, že se slušnost a úcta k zákazníkovi
začíná nahrazovat arogancí až agresivitou se nesmířím nikdy. Bohužel
jinak, než drsnou výtkou se to fakt někdy řešit nedá. Prodávající (a
všichni poskytující služby svým zákazníkům a poplatníkům) by si měli
konečně uvědomit, kdo je tu pro koho. A to, že v jejich práci se
"bohužel někdy objeví i člověk (zákazník), který k nim nejde na
soukromou, nezvanou návštěvu…
0 Nominace Nahlásit |
Dneska když jdou lidé do Komerční banky, jdou pro peníze, a ne na květiny. Utrhnuté párky chutnají stejně jako uříznuté. To nikoho nezajímá.
Kvalitní obchody poznáte tak, že si na přidanou hodnotu potrpí. Běžte do drahých kadeřnictví do obchodních center, do vyhlášeného řeznictví, a uvidíte profesionálnost. Ale Albert není profesionální.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4553 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
dudu – vše, ale opravdu vše je v lidech. A jak je známo, lidé
kritiku nemilují.
„Má“ kadeřnice zametá vlasy po každém zákazníkovi, v Globusu uzeninu
odklrajují (možná také ne všechny prodavačky, ale ty, se kterými jsem se
stetkala, ty ano), a v obou bankách, kam v Pardubicích chodím, mají živé
květiny. a personám příjemný.
Možná se obracíš na nesprávné lidi. Myslím, že v zájmu vedoucích by mělo být, aby se klienti a zákazníci cítili příjemně.
0 Nominace Nahlásit |
Mě je 28 a mám někdy taky takové tendence. Ono to záleží opravdu na
člověku, věk nehraje až takovou roli.
Doplňuji:
Hlavně dneska je všechno jen o penězích. Zaměstnavatelé šetří a
zaměstnanci nemají motivaci a pak to takhle všude vypadá. Co by se snažili
za 10–11tis. měsíčně.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1713 | |
marci1 | 1092 | |
annas | 763 | |
quentos | 744 | |
ivzez | 715 | |
zjentek | 712 | |
iceT | 688 | |
led | 619 | |
Kepler | 540 | |
hanulka11 | 535 |
Těhotenství |
Děti a rodičovství |
Partnerství, manželství |
Přátelé |
Ostatní rodina a vztahy |