Dělá tam moje spolužačka u kasy a dnes jsem ji potkala v Tescu jak si
„nenápadně“ fotí zboží a ceny, když sem se ji ptala co blbne, tak mi
řekla, že to má nařízeno z práce, jinak prý nedostane prémie. Měla
v ruce seznam výrobků a ty po Tescu hledala a fotila s cenou.
Doplňuji:
Fcoop to stěhovánní jsem nikdy nepochopila, jak může být výnosné.
Vždyť člověk co má peníze a je ochoten je utratit, většinou nemá
čas, většinou není jeho hobby běhat celý den po obchodech a hledat kam co
přestěhovali.
Lidé majetní nakupují cíleně, nebloumají po obchodech, mají peníze na
kvalitnější zábavu, nebo hodně práce.
Po obchodech bloumají ti co nemají nic na práci, co nemají peníze, aby šli za lepší zábavou a takový člověk přece neutrácí, protože nemá co.
Já když něco nenajdu, nehledám, prostě to tam nekoupím. Dokoupím to pak u nás v „Jednotě“ tam nestěhují. Je to sice dražší, ale nepřipadám si že se mnou někdo manipuluje.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: zzzlatokopka
Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? annas, johana 56, fcoop, marci1, Nazdar Bazar, Agneta, gecco před 3563 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Ono je to takové smíšené.
Že se všichni navzájem šmírují,je jasné.
Hlavně ti,kteří jsou v okolí.
Je to také trochu divadlo.
Pak existuje i kooperace – prostě se domluví – neradi,ale domluví.
Trochu prostředí znám – přes všechny kecy o tom,jak by pro Zákazníka
rádi položili i život – je to trochu jinak..............něco ve
smyslu…„Hrrrrr na ně..“
Existuje třeba způsob řazení zboží v regálech,neustálé
přesouvání položek z místa na místo – je to velmi „promakané“ a
má to jediný cíl..smysl.....kupodivu prachy.
Nikde v tzv. „supermarketech“ nenajdete hodiny. Proč asi?
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?zzzlatokopka Nahlásit |
možné to je..
z našeho Kaufu vím, že to dělá pan ředitel nebo lidi z těch vyšších
pozic..
ad prémie – to mně trochu udivilo, v Kaufu obyčejně zaměstnanci
nezakopnou o prémie jak je rok dlouhý… :)
no – Kauf je jedna velká pakárna a ostatní řetězce na tom nejsou o moc
lépe :)
0 Nominace Nahlásit |
Už jsem o tom slyšel v souvislosti s jiným řetězcem – připadá mi
to neuvěřitelné, leč možné…
😉
4Kdo udělil odpovědi palec? brillant, johana 56, Nazdar Bazar, zzzlatokopka
před 3563 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vždyť je to jen dobře, že mají konkurenci. Oni zase pak tlačí na pěstitele, aby zákazníci nemuseli za kilo brambor platit 40,–Kč►nedávno se totiž „bramborová mafie“ pokoušela po vzoru „vaječné“(těm se to povedlo) zvýšit ceny: 1 kg brambor na 25,–Kč (v obchodě):D
2Kdo udělil odpovědi palec? johana 56, zzzlatokopka
před 3563 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud pracuje na kase, je to blbost ;) možná si jen chtěla porovnat cenu pro osobní použití… Na takové věci jsou v obchodech jinač postavení lidé…
2Kdo udělil odpovědi palec? marci1, zzzlatokopka
před 3563 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to pravda
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Detektiv.jpg
2Kdo udělil odpovědi palec? zzzlatokopka, anonym
před 3563 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Děkuji to všechny řetězce. Na průzkum chodi řadoví prodavači. Každý
měsíc dostane seznam výrobků a ty musí porovnat u konkurence. Vedení
přece takovou práci dělat nebude.
Za stěhováním zboží stoji jen a jen peníze a lidska hloupost a lenost. Ja
tedy nakupují a hledám ale nepřinutí mě koupit něco jiného.
1Kdo udělil odpovědi palec? zzzlatokopka
před 3563 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Přemísťování položek – různě – zeshora dolů a naopak,o kus doprava,pak doleva,někam jinam (v rámci sortimentu)......to proto,že čím déle se tam motáte,tím větší je šance,že koupíte něco,pro co jste nepřišli.Tržba – to je to klíčové slovo.
Fcoop → přesně – to je zaměřeno na ty nakupující, kteří vlastně
nevědí přesně, co chtějí – ´šmatlaj´ mezi regálama a
´ozobávaj´…
A tohle ´se bude hodit´, tohle ´je hezký´, tohle jsem ´ještě
neochutnal´…
😉