Zjednodušeně řečeno ano…
Ve skutečnosti je to složitější – je omezen maximální pracovní dobou
12 hodin, přičemž každý úkon (nikoli pacient) je časově
´ohodnocen´.
A kromě toho je měsíčně omezen maximální možnou úhradou – pokud
´utratí´ více, pojišťovna mu to neproplatí.
0 Nominace Nahlásit |
Je limitován úhradou pojišťovny. Týká se to i ambulancí
v nemocnici.
Mnohokrát se mně stalo, že na koci měsíce mně lékař nepředepsal léky,
čekal
až bude nový měsíc !
Tam jsme to dopracovali.
Pusinka 50 : ten tvůj lékař není oprávněn psát moře léků .
U obvoďáka opravdu není problém.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
ja to tak jak píše mosoj, zdravotnictví se stalo špinavým byznysem kde vládnou prachy, konexe a provize, pacoš a jeho problémy je na okraji zájmu…dřív za zlých komančů to šlo, dneska ne
0 Nominace Nahlásit |
Trošku se všichni mýlíte. Existuje možnost, že lékař, když zjistí
na konci měsíce, že přešvihl svůj finanční limit, napíše dopis (na
zdrav. pojišťovnu), který už má uložený v PC předvyplněný a jen
doplňuje určité kolonky, kde zdůvodní výši případného překročení
limitu a pojišťovna mu „nadlimit“ bez problémů vyplatí.
Má lékařka to tak dělá a vždy peníze zpětně od pojišťovny
dostane.
Záleží jen na vůli lékařů, zda si pro svou lenost hlídají výdaje a
neobjednávají ke konci měsíce další pacienty, nebo jsou ochotni věnovat
trochu času a při překročení limitu napsat dopis s odůvodněním
překročení limitu.
Nikdy jsem neměla problém s napsáním receptů od lékařů na konci měsíce. Zřejmě mám dobré funkční lékaře, kteří se snaží léčit pacienty i třeba někdy za trochu práce navíc.
Mosoji – koho máš na mysli jako obvoďáka? Praktického svého lékaře? Jen příklad: Nemám problém se do týdne objednat u kožařky, na mamologii, gynekologa, zubařky… Ale to jsou už na první pohled úžasní lékaři, kteří mají „vstřícnost vůči zákaznikovi“ snad v popisu své práce:-)) Proto myslím, že je to hodně o konkrétním lékaři. Ale fakt je, že u endokrinologa (docházka 2× do roka po lék) se objednávám 3 měsíce dopředu, ale on je tam jen 1× týdně, tak to chápu. Ale že na imunologii dali termín na prosinec, když má člověk zdravotní problém, to je špatné. Tam si své limity očividně hlídají a nechtějí se prací přetrhnout (čekala jsem v prázdné čekárně 20 min, než sestra otevřela, až na zaklepání, a uvnitř žádný pacient! Stále si myslím, že to je v lékařích.
Upravil/a: pusinka50
0 Nominace Nahlásit |
Každý lekár, pokiaľ chce, aby mu poisťovňa preplácala výkony, je
touto poisťovňou kontrolovaný a limitovaný.
Na toto je jediné riešenie, pokiaľ bude platiť tento princíp liečby:
„Zostaňte zdraví, pokiaľ vládzete.“
Pre poisťovne ste totiž, napriek krásnym reklamným rečiam, len obchodný
artikel.
0 Nominace Nahlásit |
Z tohoto důvodu nebere má oblíbená fyzioterapeutka pacienty s platbou
přes ZP.
Takže ano.
0
před 3432 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 3383 | |
annas | 2020 | |
marci1 | 2005 | |
Kepler | 1901 | |
mosoj | 1775 | |
da ny | 1317 | |
zjentek | 1191 | |
hanulka11 | 1028 | |
quentos | 951 | |
elkon | 945 |
Děti a zdraví |
Ženy a zdraví |
Muži a zdraví |
Nemoci |
Fitness |
Životospráva |
Ostatní zdraví |