Motivy se umisťují na hrudníku nebo pod límcem, vlevo, vpravo, na rukávu atd. Záleží na jejich velikosti,, na tom, zda jde o reklamu, nebo vazbu k vlastníkovi loga,.
Zejména menší motivy, jako jsou jména nebo firemní loga, jsou často umístěny v levé nebo pravé oblasti hrudníku. V případě polokošile je naopak vhodné motiv vytisknout přímo na náprsní kapse.
Je to kvůli viditelnosti, velikost loga a umístění záleží na know-how a zkušenosti.
1. " Mnoho testů ukázalo, že my v Evropě se většinou orientujeme na pravou stranu. Mezi lidmi v EU je většina praváků .
Takže logo je na pravé straně,.
2. když přecházíme ulici, od raného věku jsme se učili dívat se
nejprve doleva.. Odborníci radí – poslouchejte své srdce., svou
intuici,
Logo na tričku je vlevo.
Pokud jde třeba o sportovce, členy klubu, k němuž mají dotyční
vztah, takže věnují mu své srdce.
Logo je vlevo,.
2. Pokud jde obecně o reklamu, je vhodnější umístění loga uprostřed hrudi, je větší a viditelnější,.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Ano, ano, chtěla jsem napsat to samé, co marci1. Asi srdcová záležitost 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Drap | 8233 | |
led | 4071 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2728 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |