Mělo by to jít
7Kdo udělil odpovědi palec? annas, mojitek, flodur, pusinka50, Michal Kole, Alesh, briketka10
před 4636 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Teoreticky stačí i výpověď svědka.
Záleží co je přesně na výpisu z účtu, zda je tam uveden název účtu obchodníka korespondující s názvem firmy.
0 Nominace Nahlásit |
ad já…, nekecej bludy a raději si přečti Zákon na ochranu
spotřebitele. Pravdu má briketka i výpověď svědka.
Reklamuje se přece konkrétní výrobek s přesnou cenou a výpisem s údajem
o prodejci. Obchod si jen dohledá kód zboží z daného data prodeje a
vytiskne duplikát původní účtenky, což je povinen ze zákona.
Nepoškozuj tazatele chybnými odpověďmi, toto je rubrika Obchodní právo a
ne názorová a diskuzní s diletantskými dohady!!
Ta tvoje „logika“ je leda soukromá a zvrácená.
Doplňuji:
ad Kole, opět jen dohady, na potvrzení o karetní transakci je vždy přesná
identifikace jak prodejce, tak platebního terminálu a dokonce i konečné
čtyřčíslí platební karty a zda byl PIN OK.
Na výpisu z elektronického bankovnictví je vždy datum, název protiúčtu,
z něhož je průkazný obchod, kde jsme nakupovali, přesná částka a údaj
o platbě kartou.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
samozřejmě reklamovala jsem takto WC sedátko v Baumarktu a pokladní lístek se při přestavbě ztratil, dali mi nové..
0 Nominace Nahlásit |
Pokud se jedná o nákup v kamenném obchodě, tak to bohužel NELZE. Není
tam totiž uvedeno, o jaký druh zboží se jedná, což je jedna ze
základních podmínek vrácení (či „jen“ reklamace) zboží.
A cenu – jako pomocné vodítko k identifikaci zboží – nelze
pochopitelně použít…
Toto tvrzení vychází z logiky věci a má obecnou platnost. Jasné je, když vám obchodník vyjde vstříc nad rámec svých práv, tak samozřejmě vrácení možné je. Vymáhat to však nelze…
0
před 4636 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek