Koupil jsem si Ramu Olivio 400g, doma jsem po otevření nabral podezření, že nemůže být 400g, na elektronické váze jsem i s krabičkou naměřil 368g, čili bez ní bych to odhadl tak na 350, možná 355g samotného margarínu. V létě jsem si uvědomil jak moc výrobci a obchodní řetězce s prominutím se*ou na hlavu spotřebitelům a od té doby si to velmi nerad nechávám líbit, chtěl bych ale jít dále – domáhat se toho, co bych skutečně měl v balení mít. Také nemohu na pokladně místo 400Kč zaplatit např. 360Kč… Je možné požadovat vrácení peněz/výměnu zboží? Jak velká je možná odchylka váhy výrobku aby výrobce neporušil zákon? Mám dojem, že ± 5%, nepletu se?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Drap, Lucijej před 4067 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud máš jistotu, že ti váha váží dobře. Reklamuj a vyhraješ.
Doplňuji:
http://www.unmz.cz/sborniky_th/sb2009/HBZ_DEF.pdf
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Za váhu výrobku zodpovídá výrobce, nikoli prodejce.
Souhlasím s tebou, že si to člověk nemá nechat líbit. Jednou jsme
převažovali v prodejně mouku, cukr, sůl, strouhanku atd. A co myslíš?
Ani jedna váha neodpovídala deklarované.
Oni (výrobci) počítají s tím, že si nikdo nebude zboží převažovat a
když ano, tak mu nebude stát za to vracet se do obchodu a reklamovat.
Ani si neumím představit jaký další zisk má výrobce v ohromném
množství výrobků.
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den, jestliže vám po zabalení zboží v objednávce něco chybí, tak je to samozřejmě argument, který vám hraje do karet. Pokud tomu tak není, tak nevidím důvod, proč něco reklamovat. Jestliže tam dali dárek, který se pak „ztratil“, tak na něj stejně nárok nemáte, protože to je dobrovolný akt toho internetového obchodu.