„sprej na utěsnění“ nevím – ale stačí, obvykle, souprava na
opravu pneu (se to jmenuje)…
😉
Pouze u aut, kde rezerva plní ještě další funkci, ji musíš vozit
i nadále…
0 Nominace Nahlásit |
nevim jak se to přesně jmenuje,ale máš mít „něco na dojetí“,je-li
od výrobce rezerva,tak rezervu,je-li náhradní kolo,náhradní kolo,jinak ten
sprej na dofouknutí,abys dojel…
„sada na opravu pneu“,zde jsem něco našel: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/1385159-ridici-nemusi-mit-v-aute-rezervu-plati-nova-vyhlaska
Upravil/a: Mc Merkurion
0 Nominace Nahlásit |
nevím, jestli je povinná, ale pro mě je důležitá a potřebná. k čemu opravná sada, když při náhlem úniku tlaku rozjedu pneumatiku na kaši. stačí, aby se odvalila od hrany disku. sice mám místo rezervy toroidní nádrž LPG, ale dojezdové kolo si klidně hodím za sedačku i když to vždy není bezpečné (zajištění zavazadla)
0 Nominace Nahlásit |
Ano, pokud vím, tak stále je povinná
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3298 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
je to dle sdělení výrobců vozidel. Některá vozidla musí mít pneu,
některá nemusí.
Příklad, kde rezervní kolo plní i funkci deformační zóny, musí být
rezervo tam, kde bylo navrženo. U jiných aut třeba dojezd servisu, souprava
na opravu a podobně.
0 Nominace Nahlásit |
Je povinné rezervní kolo, které může mít i letní pneu, NEBO sada na opravu pneumatiky. Jinak já osobně tu sadu na opravu pneu zásadně nedoporučuji, protože po použití se znehodnotí pneu i disk. Do pneu se vstříkne lepící sajrajt, který utěsní díru, ale zároveň zašpiní celý disk i pneu, ucpe ventilek a znemožní následnou opravu defektu v servisu.
0
před 3297 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek