Zapomněla jsem, že mám konto prázdné a přesto jsem si online objednala
věci na wish.com
Ted mi to na wish píše, že objednávka bude zpracována hned po zaslání
platby, a Fio zase píše že mám nezaúčtované platby, ale nevidím nikde
žádný způsob, jak platbu zopakovat, když jsem si tam už peníze vložila.
Banku mám zařízenou nově, takže jsem v tomto úplný nováček a nikde
jsem zatím nenašla napsané žádné řešení. Víte někdo?
Zajímavá 0 před 2707 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jistě je popsáno, jak bude banka v takovém případě postupovat, ve
Všeobecných podmínkách. To je taková ta brožurka, vytištěná extrémně
malým písmem, kterou jsi asi dostala při zřizování účtu. Jednodušší
bude, když do té banky zavoláš a zeptáš se. Možná máš někde (třeba
na smlouvě) napsáno, kdo je kontaktní osoba nebo osobní bankéř nebo
klientská podpora. Nebo najdeš kontakt na internetu.
https://www.fio.cz/o-nas/kontakty
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek