Chtěl bych se zeptat, že jakým způsobem dává, resp. dával ještě v dobách parních lokomotiv výpravčí znamení strojvedoucímu na zastavení vlaku/lokomotivy. Bylo možnost dát znamení i pomocí výpravky? Pokud ano, jakým způsobem se to dělalo?
V noci jaká světelná signalizace k tomu sloužila ?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? quentos před 3425 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ve dne červená strana výpravky, v noci červená baterka.
V dobách mého mládí a parních lokomotiv, měla výpravka zelenou
i červenou stranu.
Upravil/a: Drap
2Kdo udělil odpovědi palec? ReHu, briketka10
před 3425 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap: výpravka má len jednu návestnú stranu: zelenú, s bielym krížom,
na opačnej strane je len sivá plocha, žiadna červená. Vy si to mýlite na
tie hračky, čo predávajú v hračkárstve pre malé detičky. Na označenie
miesta zastavenia sa používa červený terčík okrúhly. Pri posune, alebo
núdzové zastavenie červená, alebo žltá zástavka.
V nocu ručný lampáš s červeným svetlom. Platí doteraz a nie len
v minulosti.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek