Jaký účinek ma tandemový podvozek u kamionu pokud se da za a) zvednout prostřední náprava, která zároveň může zatacet za b) zvednout zadní náprava. Na co to ma vliv a k čemu je co dobre popřípadě co bude lepší pozn. Zapocitejte do toho i klasicky podvozek se dvěma napravama. Děkuji předem za odpověď.
PS.: budu rad když někdo odpoví.
Doplňuji:
A co by bylo lepsi ? Jako nejlepší podvozek
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3577 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
asi víš že čím víc náprav tím húře se s tím zatáčí.Pokud jsou
pevné tak to platí tuplem. Zvedání náprav u prázdného návěsu se dělá
proto aby se tolik neoprotřebovávaly gumy a taky kvůli zatáčení,jelikož
návěs zadní částí zatáčí v podstatě smykem. Postav se do zatáčky a
koukni na kola návěsu při zatáčení.
U tandemového vleku je to samé jako u návěsu.
při použití zatáčecí poslední nápravy ti pomůže v tom žedokážeš
zatočit v menším prostoru než s normálníma nápravama. navíc si
nemusíš tolik nadjíždět. Tohle se také používá u aut co mají pohon
10×10,12×12 a více.Hodně to můžeš potkat u jeřábů,nadměrných
nákladů…
Doplňuji:
záleží na co ho chceš použít a také zda silniční nebo terénní.
Klidně pošli zprávu,protože odpově´d nelze doplńovat donekonečna.
Upravil/a: honza19hk
0 Nominace Nahlásit |
co to je za blbost? on snad nekde existuje naves s prostredni zvedaci napravou? pokud je naves triosy, pak se zveda bud jeho predni naprava (v tom pripade mas delsi rozvor a musis si vice nadjet), nebo zadni naprava … nataceci naprava je u aut v konfiguraci minimalne 6×2 anebo na specialnich navesech… vsechno je hlavne kvuli setreni pneumatik, ktere tim padem nejsou ve smyku, i kdyz mi na triosem busu vydrzi gumy na zadni treti nataceci naprave tak jednu sezonu…
0
před 3576 dny
|
0 Nominace Nahlásit |