Embéčka se přestala vyrábět před prázdninami 1969. Na konci 80. let jich bylo v provozu už velmi málo, protože karoserie silně korodovaly. Cena byla podle stavu 10 – 20 tis.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud myslíš řadu Š 1000 MB, tak na konci 80. let už byly prakticky neprodejné. protože už mezitím přišly nové řady Š 100 a Š 120. Pokud byly ve velmi dobrém stavu a bez koroze (což byl skoro zázrak) daly se ještě prodat asi tak za 10 000.
0 Nominace Nahlásit |
Unikátní přehled: Kolik stála auta před rokem 1989
„Dohledat ceny aut před rokem 1989 není jednoduché. Nejlepším zdrojem informací jsou pamětníci a dobové časopisy. K ceníkové částce ještě musíte připočítat pět až deset tisíc do kapsy vedoucího v Mototechně, aby vám auto vůbec prodal “
Srovnání ceny škodovek v r. 1985, 12/1987 a 1989.
1985
https://www.skodateam.cz/Cenik_vozu_Mototechna_1985
Pokud myslíte obecně legendární škodovku jako „emébčko“, to se začalo vyrábět v r. 196.4, Během 5 let byl OA modernizován a objevila se nová řada.
V 80. letech se už MB v Mototechna neprodávalo.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Embéčko se říkalo vozům Škoda 1000 MB. Po nich následovala řada Š100 a Š 110. V roce 1973 jsem kupoval nové Š 100 standart! za 55 000 Kčs, Již bez pořadníku. Zažádáno jsem měl i s vinkulací vkladu. Než na mě došla řada, pořadníky byly zrušeny. V roce 1976 jsem ho prodal za 30 000 Kčs a koupil nové Š 100 za 45 000 Kčs. Tato řada Škodovek končila a začínala se vyrábět řada Š 105 a Š 120 proto ta „nižší“! cena.
Než se zrušily pořadníky byly prodávány vozy i mimo pořadník. Byly ale podstatně dražší než na pořadník (poukaz). Vím, že Fiat 850 byl za 65 000 Kčs a Škoda Felicie na volno za 44 000! Volha M21 stála na volno 55 000 Kčs.
V roce 1960 byl Warburg 900 na poukaz za 23 000 Kčs a Fiat 500 za cca 20 000 Kč. Spartak za 26 000 Kčs, později Oktavie něco přes 30 000 Kčs.
Motocykl Jawa 250 byl za 10 500 Kčs a Pionýr za cca 2500 Kčs. V roce 1963 jsem kupoval ČZ 125 za 6 700 Kčs.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Poznámka o nutném úplatku vedoucímu Mototechny je novinářský
blábol.
Do roku 1970 se auta prodávala na pořadník a ten nemohl nikdo ovlivnit.
Koncem 60. let se zvýšily ceny a pořadník byl zrušen. Od té doby byl
východních aut dostatek, jen některé typy byly na objednávku. Západní
auta byla na objednávku přes Tuzex.
annas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1313 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |