Evropská Komise schválila snížení oxydu uhličitého o 40 %, politici si poradí, fosilní paliva se zdraží a občané přejdou na plyn a elektřinu, biomasa se omezí, auta se budou čím dál více kupovat nová, včetně neemisních elektrických, ale také trošku znečišťují lodě a letadla, jak je u nich řešeno.
Zajímavá 0 před 2149 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Žádné. Ani DPF filtry, ani ERG ventily a jiná kazítka.
Zejména lodě produkují mnoho škodlivin, protože jejich motory pracují na
nekvalitní palivo, v podstatě odpad po zpracování ropy. U lodí se
uvažuje hlavně o snížení emisí oxidů síry tím, že se bude síra
odstraňovat z paliva již před spalováním. Co se s tou sírou stane?
Spláchne se do moře.
Občané přejdou maximálně tak na koně a osly, protože elektrická auta si jednak nebudou moci dovolit, jednak pro ně nebude dostatek elektřiny. Nejde o ekologii, ale o snahu znemožnit běžným lidem přístup k civilizaci.
Upravil/a: dubraro
0 Nominace Nahlásit |
U lodí snad od r.2020 se mají snižovat emise.
Jinak je to hnus,jestli je tento článek pravdivý.
0 Nominace Nahlásit |
Nikoliv trošku, kodl67 má pravdu. Nikdo se o to celosvětově nestará!!!! Také se podívejte na letadla a rakety!!! Prostě člověk si tuto planetu nezaslouží!!!
0 Nominace Nahlásit |
Byl by link toho, co EK schválila? Pokud vím, tak se to schválilo v Polsku na celosvětové konferenci.
mimochodem… chtěl bych vidět ten katik na proudových motorech třeba A380… 😁 A pak jak často by se musel měnit na lidích při spalování mazutu… 😁
0 Nominace Nahlásit |
Netušila jsem, že by katalyzátor mohl mít lodě a letadla…
(Chybně formulovaná otázka.)
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
To by mně zajímalo, co EK sníží na oxidu uhličitém. To za první. A za druhé: katalyzátor nesnižuje produkci oxidu uhličitého. Často je to spíše naopak. CO2 je přímý produkt spalování a nikdo s tím nic neudělá. Katalyzátor slouží k omezení produkce dalších nečistot, spotřebu jako takovou často zvyšuje a tím i produkci CO2. (Katalyzátor sám o sobě jen nepatrně, ale další opatření ke snížení produkce škodlivin možná více)
0 Nominace Nahlásit |
Ten článek na idnesu (viz příspěvek kodl67)… možná má v mnohém pravdu. Ale byl bych hooodně opatrný protože kromě té možná pravdivé části je tam hafo nesmyslů. A pokud si autor zjevně nedokáže ohlídat správnost všech tvrzení, jak mu pak můžeme věřit zbytek???
Tak třeba:
„Jen pro představu. Průměrný automobil, který ročně najede 15 tisíc
kilometrů, vyprodukuje 101 gramů oxidů síry.“
Ale 15000 km najede tak maximálně rodinný osobní vůz. odpovídá to tak
3–4 hodinám jízdy týdně…
To je tatarsky?
„Nýní“
„… ale také trošku znečišťují lodě a letadla, jak je u nich
řešeno.“ – co je touto oznamovací větou oznamováno?