Avatar uživatele
pedol

Jaké jsou výhody a nevýhody ukostřování +pólu nebo -pólu u motorových vozidel?

Např. opalování kontaktů, odhořívání materiálu při zkratu (plech karoserie vs Cu vodiče) atd.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3075 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

Odpoveď byla označena jako užitečná

Pro + na kostře bylo hlavním důvodem nižší průrazné napětí a menší opal střední elektrody svíček.
Při regulaci dynama třetím kartáčem bylo z hlediska opotřebení výhodnější, když třetí kartáč měl +.
Výhodou – na kostře je, že při zkratu je vodič anodou, ohřeje se rychleji, utaví se a zkrat tak trvá kratší dobu.
Při navlhnutí dochází k elektrolytické korozi, která je rychlejší na anodě. Z hlediska opravy je výhodnější, když zkoroduje vodič.
S postupným rozšiřováním polovodičů se sjednotilo ukostření – pólu.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?pedol Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Záleží na tom, jak je konstruována elektroinstalace. Ve finále to vyjde nastejno.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek