Převažovala ještě auta z doby socialismu.Lidé sem také začali tahat staré ojeté herky z Německa.
0
před 2862 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že nejvíce zde byla auta zn. Škoda- 105 až o 136. Viz
wiki.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_742#.C5.A0koda_120
Dále se zde určitě vyskytovala auta též zn. Škoda, která nesla ozn.
Škoda Favorit a Škoda Forman.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Favorit#
Dále tu bylo nejspíš plno aut z německa jako – Trabant 601,Wartburg,
užitkové třeba BARKAS B1000, nebo nějaká IFA.
Ifa. https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Industrieverband_Fahrzeugbau
Trabant. https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Trabant
Barkas. https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Barkas
Wartburg. https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Wartburg_(automobil)
Dále zde byli určitě i nějaké Fiaty a Fordy. Ti bohatší si mohli
dovolit např. Peugeota, nebo citroën saxo. Myslím, že tu bylo i pár
exemplářů švédských automobilek jako Saab a VOLVO.
Ruská auta( Vaz,Gaz,Lada,Moskvič), kterých tu byl též dostatek nejspíše
nemusím zmiňovat.
Tuto dobu nepamatuji, ale o historii vozů se zajímám.
Zdroj: Moje hlava. a Wikipedie.
Upravil/a: Kulpix
0
před 2861 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Předpotopní auta, ale dala se ještě levně doma opravit, i když emise emisovaly trochu více, nýní je přebytek aut s krátkou dobou životností, údajně dle mechanika na 150–200 tisíc, poté začnou někdy více, někdy méně problémy, přebytek plastů / lépe to shoří /, množství elektroniky, a různých vymožeností. Možná velkovýroba, likvidace, a.t.d. převýší vyšší emise u plechového sluhy, který sloužil třeba 20 let, proti nýnějšímu z poloviční životností.
0
před 2861 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Auta za socialismu, dovoz z Německa a východoevropské vozítka.
Pane Kryšpín, nevím, kdo Vám tvrdí, že dnešní auta nic nevydrží. Známí má Volvo XC90 a má nalítáno 480 tis. km bez jediného problému. Pokud se člověk o své vozítko umí starat, rozumí mu a ví jak s ním zacházet, životnost nového moderního auta předčí „plechového sluhu“ někdy i n-násobně. Pokud člověk není uplný mimoň, i na moderním autě si spoustu věcí zvládne spravit sám. A názory, že si na novém autě ani žárovku nevymění, jsou dosti sporné. Buď má auto xenony/led/laser, kde je životnost prakticky stejná jako životnost auta, nebo má starší auto (resp. nižší cenovou kategorii) a žárovku si vymění sám. Mluví z Vás nostalgie, ale stará auta rozhodně nebyla v ničem lepší (přepočet na cenu, dojezd, spotřeba, emise, životnost, spolehlivost, výkon, komfort,…)
Omlouvám se za nemístnou odpověď, ale nedalo se nereagovat.
0
před 2858 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek