V létě pravidelně odlétáme na dovolenou, přičemž cestovky většinou
využívají služeb společnosti Travel service. Z počátku jsme se
setkávali s laskavým přístupem jejich personálu a docela pestrým
cateringem jehož součástí po startu byl např. i přípitek šumivým
vínem. Postupně však nejen mizel z tváří milý úsměv letušek, ale
k horšímu se též měnilo občerstvení během letu. Dosud však tento
přepravce určitou úroveň běžně poskytoval.
Od prvého června však rekreanti na kratších letech údajně obdrží
„zdarma“ jen bagetu se salámem a pohár vody. Travel tento krok
překvapivě vyhlásil bez ohledu na mínění klientů a bez vědomí
cestovních kanceláří. Takto, aniž by patřičně upravil cenové kalkulace
významně zhoršuje standard svých služeb. Nejedná se o zneužití
monopolního postavení a okrádání zákazníků?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 3437 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
O zneužití monopolního postavení se rozhodně nejedná. Už nejméně 15 let jezdíme na dovolenou výhradně s německou cestovní kaceláří a s německým leteckým dopravcem. Standard služeb je nesrovnatelný, ceny pochopitelně nižší.
0 Nominace Nahlásit |
nejedná sa o zneužitie ani o okrádanie.
pokiaľ viem, cestoviek je mnoho (žiadny monopol), voľba je iba na vás.
s cestovkou som cestoval 1× v živote a povedal som >nikdy viac< – mám rád voľnosť a možnosť voľby (v tomto hoteli sa mi nepáči, idem do druhého, toto jesť nechcem, idem do inej reštiky, etc.).
objednanie hotela, letenky (i spoločnosti) a služieb (včítane auta na letisku) – všetko vyriešim cez net.
;-Q
0 Nominace Nahlásit |
Řekl bych, že je to podobné, jako s letovým řádem: pro Travel services je kvůli poplatkům výhodné létat v nekřesťanskou dobu (nad ránem), cestovkám a cestujícím to sice vadí, ale nějak moc neprostestují, tak to funguje .. až nějaká větší vzpoura by změnila postoj dopravce
0 Nominace Nahlásit |
ad arygnoc: asi je mezi námi jazyková bariéra. Cestovek je sice habakuk, ale charterové lety ovládá Travel. Vězte, že ve svých šestašedesáti Vám sice trochu závidím mládí, alei oceňuji zkušenosti z pobytu v cizině i počítačovou gramotnost.
ad Lamalam: zakže se mýlím když dominantní hráč na trhu den ze dne sníží kvalitu svých služeb a adekvátně neobjektivizuje jejich cenu? Chápu dobře, že německé cestovky mají za nižší cenu také nižší standard služeb? Pak u nich to je jak má být!