Asi bych to dělal osobně formou nabídky služeb.Já takto rozjíždím firmu na ševcovské práce. Vytisknout pár letáčků s kontaktem a nabídkou služeb, tu a tam je někde nechat. Jedna zásadní věc se mi ale potvrdila (spokojený zákazník dá ty nejlepší reference a to přivede dalšího zákazníka).Přeji hodně úspěchů.
0 Nominace Nahlásit |
Těžko! Musíte mít slušné znalosti z oblasti daní a udělat si
jméno.
Dokonce ani cena v tomto oboru nehraje stěžejní roli. To proto, že dělat
pro zoufalce, kteří se hrdlí pro pětikilo nemá smysl. Držte se lidí co
mají peníze, ti vám pak za vaše služby rádi zaplatí, ale musíte jim
něco předvést.
V návaznosti na váš předchozí dotaz vám prozradím sladké tajemství. Na
nízkou cenu nachytáte leda pár dělníků, co mají paušál a potřebují
vyplnit přiznání, ale jinak s tím neprorazíte, účetní se totiž jen tak
z plezíru nemění 🙂
2Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, EC
před 5059 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Popravdě zákazníky bez finančních prostředků bych nechtěl. Tak bych ani nevytvářel snahu je získat.
1Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst
před 5059 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Asi letáčky a stávající (spokojené) zákazníky bych požádala o doporučení.
0
před 5059 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek