Avatar uživatele
anonym

Jak vyřešit tuto situaci?

Včera jsem koupil notebook Lenovo pro přítelkyni k Vánocům. Jak už jsem v předešlé otázce uvedl, jednalo se o vadný pixel na displeji.(červeně zářící bod) Dnes jsem volal na autorizovaný servis Lenova a tam mi jasně řekli, ať s tím jedu max. do 14-ti dnů k prodejci a ten mi to má povinnost vyměnit kus za kus či vrátit peníze. Zbytek už je jeho starost. Prodejce mi zase řekne, že je to složitý, že to jen tak říkají a sám by to pak měl problém vyreklamovat, takže to mám přivézt, obratem to pošlou na Lenovo k posouzení a pak mi to moožná vymění. Ale na to nechci spoléhat. Já se přece vůbec nemusím zajímat o nějaké jejich technické normy. Mě ten pixel ruší a notebook jsem přece kupoval proto, aby byl ve 100% stavu. Na Vánoce to přítelkyně nastartuje a první co na ní blikne bude ten zatracený pixel. A pak ji vysvětlujte, že je to v normě a má si na to zvyknout. Není to směšné?
Doplňuji:
Pro Funnu: Je to koupené na internetovém obchodě a ti mají malinko jiný reklamační systém než v řetězcích jako Electroworld apod. Normální procedura je ta, že zavolám na linku servisu Lenovo, ti pošlou pro noťas kurýra, posoudí to popř. opraví a zase přivezou. Jenže v tomto případě to komplikuje právě ta nesmyslná norma, která určuje, kolik pixelů musí být out, aby tu reklamaci uznali. A tím pádem má bobky i prodejce, aby mu to pak vzali. Takže když si koupím noťas s vadným pixelem, musím počkat, až mi kiksne alespoň 5 pixelů nebo nejlépe celý řádek. Je mi z toho zle a přitom stačilo, aby ten chlápek čapnul ve skladu jinou krabici a mohl jsem být bez starostí.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4366 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
badisko

promin… ale cekej kdyz nemas koule .....!!!!!…kua lehka pomoc …normalne jdi do prodejny …a zadneho prodavace neotravuj …hned si zavolej sefa a servi ho na 5 dob…pokud nepovoli…zvedej telefon …servis lenova..kua …oni nemaj radi kdyz ponich nekdo rve …ja to tak delam a mam uspechy …jinak jsem klidas…jsi mel videt to toco kdyz mi dali nedavno spatnej router …jinak precti si neco o reklamacich at mas z ceho cerpat…a hodne zdaru a pevne nervy ..jo a nedej se …

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hlada

Jestli byl koupený pomocí internetu, tak neřežte žádnou vadu, žádné pixely. Ze zákona máte právo zboží vrátit bez udání důvodu do 14dnů. Musíte jen počítat s tím, že si prodejce může účtovat určitou částku za zpětné zabalení.
Doplňuji:
Oprava: Vadu není potřeba řezat, ale řešit.

Upravil/a: Hlada

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
huxa

zatlačte na prodejce, většinou pro zákazníka udělají vše, jen musí být drzí a umanutý…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
BANAN93

já myslím že do 14ti dnůmáš nárok ho vrátit bez udání důvodu !!!!!!!
Doplňuji:
nebo kratší doba ???

Upravil/a: BANAN93

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Funna

pokud jsi něco koupil a je to v zárudce, tak proč servis?…obchod je povinen to vyřešit!
Doplňuji:
aha..tak to je ještě jednodušší…to máš právo bez udání důvodu zboží vrátit…

Upravil/a: Funna

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zzzzz

Pokud vznikne vada do půl roku, od koupě věci máte právo při reklamaci od smlouvy odstoupit, pro rozpor s kupní smlouvou. Ten půl rok je klíčový, bere se to jako, že už to bylo vadné při prodeji. Doporučuji to zaslat písemně poštou, nebo předat na prodejně a na jednu kopii si od nich nechat potvrdit, že to převzali

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Počítače a internet