Včera jsem koupil notebook Lenovo pro přítelkyni k Vánocům. Jak už
jsem v předešlé otázce uvedl, jednalo se o vadný pixel na
displeji.(červeně zářící bod) Dnes jsem volal na autorizovaný servis
Lenova a tam mi jasně řekli, ať s tím jedu max. do 14-ti dnů k prodejci a
ten mi to má povinnost vyměnit kus za kus či vrátit peníze. Zbytek už je
jeho starost. Prodejce mi zase řekne, že je to složitý, že to jen tak
říkají a sám by to pak měl problém vyreklamovat, takže to mám přivézt,
obratem to pošlou na Lenovo k posouzení a pak mi to moožná vymění. Ale na
to nechci spoléhat. Já se přece vůbec nemusím zajímat o nějaké jejich
technické normy. Mě ten pixel ruší a notebook jsem přece kupoval proto, aby
byl ve 100% stavu. Na Vánoce to přítelkyně nastartuje a první co na ní
blikne bude ten zatracený pixel. A pak ji vysvětlujte, že je to v normě a
má si na to zvyknout. Není to směšné?
Doplňuji:
Pro Funnu: Je to koupené na internetovém obchodě a ti mají malinko jiný
reklamační systém než v řetězcích jako Electroworld apod. Normální
procedura je ta, že zavolám na linku servisu Lenovo, ti pošlou pro noťas
kurýra, posoudí to popř. opraví a zase přivezou. Jenže v tomto případě
to komplikuje právě ta nesmyslná norma, která určuje, kolik pixelů musí
být out, aby tu reklamaci uznali. A tím pádem má bobky i prodejce, aby mu
to pak vzali. Takže když si koupím noťas s vadným pixelem, musím počkat,
až mi kiksne alespoň 5 pixelů nebo nejlépe celý řádek. Je mi z toho zle
a přitom stačilo, aby ten chlápek čapnul ve skladu jinou krabici a mohl jsem
být bez starostí.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4366 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
promin… ale cekej kdyz nemas koule .....!!!!!…kua lehka pomoc …normalne jdi do prodejny …a zadneho prodavace neotravuj …hned si zavolej sefa a servi ho na 5 dob…pokud nepovoli…zvedej telefon …servis lenova..kua …oni nemaj radi kdyz ponich nekdo rve …ja to tak delam a mam uspechy …jinak jsem klidas…jsi mel videt to toco kdyz mi dali nedavno spatnej router …jinak precti si neco o reklamacich at mas z ceho cerpat…a hodne zdaru a pevne nervy ..jo a nedej se …
0 Nominace Nahlásit |
Jestli byl koupený pomocí internetu, tak neřežte žádnou vadu, žádné
pixely. Ze zákona máte právo zboží vrátit bez udání důvodu do 14dnů.
Musíte jen počítat s tím, že si prodejce může účtovat určitou
částku za zpětné zabalení.
Doplňuji:
Oprava: Vadu není potřeba řezat, ale řešit.
Upravil/a: Hlada
0 Nominace Nahlásit |
zatlačte na prodejce, většinou pro zákazníka udělají vše, jen musí být drzí a umanutý…
0 Nominace Nahlásit |
já myslím že do 14ti dnůmáš nárok ho vrátit bez udání důvodu
!!!!!!!
Doplňuji:
nebo kratší doba ???
Upravil/a: BANAN93
0 Nominace Nahlásit |
pokud jsi něco koupil a je to v zárudce, tak proč servis?…obchod je
povinen to vyřešit!
Doplňuji:
aha..tak to je ještě jednodušší…to máš právo bez udání důvodu
zboží vrátit…
Upravil/a: Funna
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4366 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud vznikne vada do půl roku, od koupě věci máte právo při reklamaci od smlouvy odstoupit, pro rozpor s kupní smlouvou. Ten půl rok je klíčový, bere se to jako, že už to bylo vadné při prodeji. Doporučuji to zaslat písemně poštou, nebo předat na prodejně a na jednu kopii si od nich nechat potvrdit, že to převzali
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4366 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 815 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |