Co se baterky týče: Podívej se do návodu. Pokud nemáš tak se odraž od
té co tam máš. Doporučuju stejnou nebo silnější, ale ohlídej si
rozměry, ať se ti tam vejde.
(obecné doporučení bez ohledu na typ auta). Chladící kapalinu doporučuju
nechat na servis. Postarají se i o bezpečnou likvidaci staré.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1270 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
K Dochymu dodám – u baterky si pohlídej polohu pólů (kde máš + a kde -). Může se stát (a to celkem dost pravděpodobně), že koupíš baterii s opačně umístěnými póly a pak na ně nedosáhneš kabely (abys ji správně připojil).
Co se týká chladicí kapaliny – řiď se její BARVOU. NIKDY NIKDY NIKDY nedávej modrou, když tam před tím byla růžová čo naopak atd. Dále si pohlídej, jestli kupuješ koncentrát (ten pak ředíš vodou na požadovoanou teplotu tuhnutí) nebo jestli to je „hotovka“, která se neředí. V takovém případě si čekni do KOLIKA °C nezamrzne (zpravidla jsou ale u nás prodávané hotové kapaliny naředěny na dostatečnou teploty, obvykleč na –25/-30°C), ale jistota je jistota. :)
Nwm sice kde má i30 výpustní šrouby (nebo jestli nemá kohouty), ale to najdeš na netu (google). Přirozeně nezapomeň před vypouštěním OTEVŘÍT víčko expanzky.
0 Nominace Nahlásit |
U silnějších bývá problém s prostorem. Poradí v autodílech při nákupu – podle VIN auta jde dohledat, co se tam dá nebo nedá vejít.
Pánové Dochy a aliendrone,
toto já všechno vím, mě jde o to jak silnější baterii můžu použit a
výměna kapaliny od A – Ž, ventil na chladiči vím kde je, kapalinu mám
K-A-3 litry (postup, odvzdušnění, je i na bloku motoru nějaký výpustný
ventil)
Pak už o nic dalšího nejde. Silnější – jak chceš pokud se tam vejde. A pokud jseš ochoten za tu silnější zaplatit. Podle mně mírně silnější je OK i cenově, obvykle víc vydrží a o moc dražší nebude. O moc silnější se Ti tam stejně nevejde.
Vlastně ani nevím proč se ptáš, když víš všechno 😉