U každého mobilu je to jiné, tu tvoji devítistovku detailně neznám.
Já mám na SE v obrázcích od výrobce takový obrázek s
„f“(prohlížeč), ten otevřu, zvolím Upřesnit, jdu na Ostatní a tam to
mám – mezi „odstranit cookie, vymazat ur.paměť, odstranit hesla ap.“
Budeš to mít nějak obdobně.
A zkoušels ten provoz bez paměťovky jak jsem radil?? To je jednoduchý a
taky tady může bejt ten zakopanej pes )
Pokud ale s tím zařízením nedokážeš zacházet tak jak to mobil
vyžaduje, rada je těžká a asi bude fakt nejlíp do toho servisu..
0 Nominace Nahlásit |
Pokud je mobil od operátora, zajdi tam a chtěj nahrát new SW. Někde to dělají na počkání. Mohlo by to pomoci. Potom jedině servis.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek