Potřebuji otočit objekt v 3D editoru Blender tak, aby si s absolutní přesností sedl zvolenou plochou (FACE) na základní rovinu XY scény.
Nemusím kvůli tomu dělat něco tak absurdního, jako spouštět
fyzikální simulaci, nechat objekt padat a čekat na vypočítaný klidový
stav, že ne ? určitě to jde mnohem jednodušeji v editačním režimu 🙂
Děkuji za radu zkušených 3D grafiků.
Doplňuji:
Děkuji za odkaz, tam jsou uvedeny všechny možné metody zarovnávání,
avšak ten můj problém nejlépe řeší až plugin který jsem právě našel
http://www.youtube.com/watch?v=Mib9itAlBjw a funguje
bezvadně http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/3D_interaction/Align_by_faces
… je pouze nutné vytvořit dočasnou rovinu rovnoběžnou s ze základní
rovinou XY a pak plugin použít.
Zajímavá 0 před 4066 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
http://blendermama.com/precision-work-in-blender.html
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4066 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |