Při srovnávání brýlí se mi ‘rozlepil’ rám a chtěl bych to reklamovat nebo se spíše zeptat, jestli s tím mám šanci?
Zajímavá 0 před 2078 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odôvodnenosť vašej reklamácie rámu môže posúdiť len odborník.
Podľa vášho popisu, ste si zjavne sám prispôsobovali rám použitím istej
sily a nesprávneho uchytenia rámu (ďalej od bodu ohybu). Nehodnotím váš
spôsob, ani vyvinutú silu.
„Na vaše vlastné zásahy do konštrukcie rámu reklamácia neplatí…“
akoby som počula odpoveď pracovníkov optiky.
Ale za pokus to stojí, niekedy reklamáciu zoberú, v záujme dobrého mena
predajne.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Přečtěte si, jak reklamovat brýle v optice, abyste věděl, co vás
může čekat
http://zkcoo.cz/reklamace-v-ocni-optice/
Vezměte brýle, doklad od jejich zhotovení a zajděte do optiky. Zjistíte víc.
Těžko posuzovat, jak bude reagovat pracovník. Tudíž předjímat jeho rozhodnutí není možné.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud máš doklad o zaplacení a je zřejmé, že ti brýle nespadly na zem, je třeba jít do té prodejny, kde ti to dělali. A pak záleží na tom, jak se domluvíte. Nikdo není dokonalý a on může uznat svou vinu, případně to může opravit.
0
před 2078 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek