Avatar uživatele
kefud

Jak to chodí u vás v restauraci?

Před zvedením EET jsme v restauraci dostávali lístek na který obsluha zaznamenala jednotlivé objednané položky, každý měl přehled o své konzumaci. Včera jsem byl posedět s kamarádem již jsme žádný lístek nedostali až při odchodu jsem dostal účtenku proti zaplacení. Až potud bylo vše v pořádku.Doma jsem zjistil u jedné položky účtováno 6× přitom bylo objednáno 5×.Nevidím v tom úmysl ale před zavedením EET se často stávalo, že obsluhující personál se často střídal a zjevně nebyl znalý cen atp. Docházelo k různým nedostatkům v počtu či výši cen zapsaných obj.položek. Toto se vzápětí při další konzumaci vysvětlilo a na lístu opravilo. Mám obavy,že při větším počtu 6–8 lidí u jednoho stolu a vzájemném uctívání rundami je pro personál EET zlatý důl pokud bude „nepozorný“ případně otrlý ve svůj prospěch, při zadávání jednotlivých položek u osob.Taky u vás dochází k různým nedostatkům a jak je řešíte pokud je řešíte?

kefud.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Drap před 2903 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Drap

U nás to chodí stejně, jako to chodilo dříve. Toto je věcí dohody hosta a obsluhujícího. Vždy, a nejen v restauraci, se vyplácí kontrola účtenky.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
dubraro

I u klasických lístků se mi několikrát stalo, že byl účtován jiný počet než konzumován. Někdy má lístek obsluha u sebe, ne na stole u zákazníka. Při obsluze nové techniky může k chybám docházet i bez úmyslu. Prostě si to sám sledujte a případnou nesrovnalost reklamujte.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mc Merkurion

… s tím co popisuješ, nemá EET vůbec nic společnýho – lístek s plotem je něco jinýho než účtenka, či paragon, slouží jen jako podklad konzumace provýpočet útraty …

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek