Chovám se k nim vstřícně a slušně!/ne jak některé prodavačky v obchodech!/.Odvádím kvalitní práci k jejich spokojenosti,udržuji přiměřené ceny – tím nemyslímm,že jsem levná!/dělám v oblasti služeb – kosmetika a pedikúra/.
3Kdo udělil odpovědi palec? fablen, anonym, Georgo2010
před 4733 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nektere udrzim , nektere " pretahnu ". O tom ten byznys je.
A co se tyce vydelku ,mam svoje osobni heslo, ze spokojene musi byt obe
strany .
0 Nominace Nahlásit |
Tohle je nejstřeženější tajemství byznysu.
Jinak příručky marketingu svorně uvádí: kvalita, cena, pohotovost
dodávek, platební podmínky, slevy a rabaty, servis a záruka…kecy v peci
pro študáky. Realita je jinde.
0
před 4733 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Stačí se na to kouknout z druhé strany , byl-li bych zákazník nakoupím u sebe , nebo mají jinde lepší za míň?Takže udržet nějakou kvalitu za přiměřenou cenu , někdy může být i kvalita dražší ,ale bohužel mezi normálními lidmi těch peněz není na zbyt
0
před 4733 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek