Avatar uživatele
Georgo2010

Jak si udržujete své stálé zákazníky, aby nepřešli ke konkurenci?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? hanny 2, anonym před 4733 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanny 2

Chovám se k nim vstřícně a slušně!/ne jak některé prodavačky v obchodech!/­.Odvádím kvalitní práci k jejich spokojenosti,u­držuji přiměřené ceny – tím nemyslímm,že jsem levná!/dělám v oblasti služeb – kosmetika a pedikúra/.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Nektere udrzim , nektere " pretahnu ". O tom ten byznys je.
A co se tyce vydelku ,mam svoje osobni heslo, ze spokojene musi byt obe strany .

  • iv-

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
lexx

Tohle je nejstřeženější tajemství byznysu.
Jinak příručky marketingu svorně uvádí: kvalita, cena, pohotovost dodávek, platební podmínky, slevy a rabaty, servis a záruka…kecy v peci pro študáky. Realita je jinde.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zbynekplzen

Stačí se na to kouknout z druhé strany , byl-li bych zákazník nakoupím u sebe , nebo mají jinde lepší za míň?Takže udržet nějakou kvalitu za přiměřenou cenu , někdy může být i kvalita dražší ,ale bohužel mezi normálními lidmi těch peněz není na zbyt

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek