Doplňuji:
Přítel je veden pod dohledem PM pracovnice – probační a mediační
služby, ale už od počátku, kdy začal chodit na domluvené termíny a
schůzky se k němu chová arogatně a dává mu neustále na vědomí jeho
vinu a vyhrožuje jak mu promění hodiny, které má odpracovat na dny které
stáví v base. Když měla tato paní dovolenou, zastupovala jí kolegyně,
která se chovála a vystupovala úplně jinak, z doslechu víme, že se takto
chová pracovnice ne jen k nám a proto by nás zjímalo, zda se s tím dá
něco dělat… jinak se omlouvám, že jse mvložila příspěvek do špatné
kategorie…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? suaeda před 4873 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nevím co je PM služba, ale obecně by v každé stížnosti by mělo bý
CO je předmětem stížnosti, NA KOHO se stížnost podává, a KDO ji
podává.
Stížnost by měla být adresovaná buď na nadřízeného toho, na koho se
stěžuje, nebo na orgán nebo úřad, který vykonává správu nebo dohled
(hygiena, čoi, čtú, ministerstvo atd.)
Doplňuji:
Takže tak jak jsem napsal, a adresát je
Ministerstvo spravedlnosti
odbor generální inspekce
Vyšehradská 16
128 10 Praha 2
Upravil/a: baghira
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek