Můj tchán,pracoval jako vojenský pilot,když už létat nemohl,tak pracoval v Hradci Králové na letišti na Pouchově jako instruktor,do důchodu šel jako jura,žil si, užíval si,podíval se po Evropě,nikdy si nestěžoval,že by se mu žilo špatně.
0 Nominace Nahlásit |
Můj příbuzný byl vojenský pilot, instruktor na vysoké vojenské škole v Košicích. Měl dost nalétaných hodin, takže asi v 33 letech skončil a začal pobírat „starobní“ důchod. Samozřejmě že si našel jiné zaměstnání a pracuje dál. Ale důchod mu zůstal.
0 Nominace Nahlásit |
Musí pracovat rukama a ne si vozit zadek ve vrtulníku. Jinak to ujde.
4Kdo udělil odpovědi palec? anonym, annas, Miroslavst, anonym
před 5039 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Řekl bych že dobře. Dřív lítali v letadlech a dnes co by důchodci lítají od akce k akci v obchoďáku.
0 Nominace Nahlásit |
Asi tak,jako ostatním.
Každý je svého štěstí strůjce.
3Kdo udělil odpovědi palec? anonym, Miroslavst, anonym
před 5039 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Můj příbuzný byl vojenský pilot, instruktor na vysoké vojenské škole v Košicích. Měl dost nalétaných hodin, takžeasei v 33 letech skončil a začal pobírat „starobní“ důchod. Samozřejmě že si našel jiné zaměstnání a pracuje dál. Ale důchod mu zůstal.
Ale to bolo v časoch, keď ešte lietali?
Dnes tie počty hodín sú také, že keby bol naozaj súboj s napríklad
vietnamským veteránom, asi by naši piloti išli rýchlo k zemi. Žiaľ,
trhový mechanizmus zasiahol aj toto odvetvie.
Led, máte pravdu. Všude se šetří. Vím, že i na této škole snížili počet instruktorů a počet výcvikových hodin asi koncem 90. let. Tomu, kdo měl nalétané hodiny, dopručili odchod nebo nabídli přesun na civilní letiště, ale někam do Čech. Jenže všem stěhování nevyhovovalo. Takže bývalý pilot odešel. Jenže potřebuje adrenalin, proto občas ve volném čase natírá výškové komíny a leze do jeskyní.