Doplňuji:
Nač tolik emocí, dokrtore?
Otázky jsou od toho, aby se na ně hledaly a dávaly odpovědi.
Ani tato, ani jiná otázka nemá nic společného s mým skóre nebo s tím,
jak jsem tu dlouho zaregistrován!
Přiznejte si, že jste to trochu přehnal.
Stačilo napsat, Jančura je borec, jeho postup není vyčůraný… a měl jste
vystaráno.
Nazdar..
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? Kerberus, hanulka11, Wang, MA-SU-KA před 4803 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Na otázce samotné by nebylo nic zvláštního, kdyby tam nebylo to
„vyčůraná“.
Jestli je něco vyčůraného a co je horší závistivého, tak je to naše
povaha.
Ano vyhovuje mně to.
Ještě těsně před zprovozněním tras se mu v některých médiích
tendenční pisálci vysmívali, že má zrenovované staré vlaky se kterými
si ČD nevěděli rady !!! Raději ulehčí Rakousku o podobné vlaky.
Jak je vidět pasažérům to nevadilo. Many jsou many !
Doplňuji:
Je vidět že část našeho národa ještě nepochopila co pro něj znamená
konkurence.
On snad platí také nějaký pronájem trati, tak jako majitelé družstevního bytu platí fond oprav, takže na opravy a údržbu určitě přispívá.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Tržní mechanismy jsou prosté, stejně jako tvá podbízivá a jízlivá
otázka připomínající praktiky bulváru neřku-li lobismus státního
nenasytného molocha a monopolu.
Asi zapomínáš, že už před 7 lety nabízel smlouvy krajským hejtmanům a
to bez nároků na státní dotace a byl přesto odmítnut. V autobusové
dopravě si obhájil své postavení a je to borec, který se vzbouřil proti
korupci. Ve světě by mu fandili, v Česku holt závidí a pomlouvají (zdá
se, že včetně tebe).
Jen jeho zásluhou, ČD obratem zlevnily své předražené jízdné na této
trati.
V Evropě je konkurence v dopravě běžná a je je ve prospěch
cestujících.
P.S. Tyto stránky mají sloužit nejen poučení, ale i korekcím vlastní
objektivity.
Tys tu dnes 30 dní, ale tvé skóre pod 50% nesvědčí o tom, se že lidský
druh zdokonaluje díky poučení z vlastních chyb.
0 Nominace Nahlásit |
Na tom, čemu říkáš „výdělečná trasa“ vykazují ČD dlouhodobě
ztrátu. A Jančura má zájem i o řadu dalších tratí, na Slovensku
třeba jezdí lokálku Bratislava – Dunajská Streda (myslím).
Jeho snaha se mi rozhodně líbí.
0 Nominace Nahlásit |
myslím, že je dobrej , nebojí se zariskovat a vychází mu to
Doplňuji:
Ono totiž bežný čecháček dnes závidí těm úspěšným…to je přeci
známo, ne?
Upravil/a: hanulka11
0 Nominace Nahlásit |
On chtěl provozovat i regionální tratě a krajská zastupitelství to rychle podepsala s ČD na 10 roků. To je podplacené – vyčůrané.
0 Nominace Nahlásit |
Nepoložil to zas tak blbě..
Ano.
Když se postupně vyřeší, jak se bude financovat údržba kolejí a obnova
tratí.
A je jasný, že teď má i SA ceny nasazené nízko, do doby, než se
uchytí…pak to zase více či méně zvedne.
0 Nominace Nahlásit |
rikate tu nesmysly, ceske drahy jsou udajne ztratove na vsech spojich a ze STATNI KASY se jim dotuji i vlaky tridy intercity jinymi slovy ceske drahy jsou zoufale neefektivni a jsem jedine pro aby tu zakazku dostal nekdo kdo na nich bude ziskovy i bez mnoha set milionovych statnich dotaci.
To, že platí nájem za trať víte jistě nebo to je JEN SNAD?
/neútočím a !nezávidím!, zajímá mě to, na podržení monopolu Českým
drahám se nedá nic říci.. a že to vořou, kde můžou… ale to si opravdu
myslíte, že je tak snadné přijít na železnici – státem
vybudovanou – vybrat si trať a ty s půjčenými vlaky provozovat? Trasu
Komárno – Dunajská Streda – Bratislava lze považovat za lokálkovou a
bezvýznamnou?
Jasně, to slovo „vyčůraná“ tam nemělo být, probouzí zbytečné emoce a ponouká k absurdním a manipulativním závěrům …
Drap | 8230 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |