Avatar uživatele
mosoj

Jak se pozná, mimo servis, nefunkční filtr pevných částic ?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? redy, briketka10 před 2934 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Klaproth

Strč prst do výfuku. Pokud nejsi arfoameričan nebo hnědočech, tak to poznáš.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
redy

Filtr se dá vyndat, drží tam na dvou šroubech, vyčistit a vrátit .
Jestli mluvíme o tom samém, při startování ti jde z vejfuku černej kouř…

Aspoň v Toyotě to tak je.

Jestli mluvím o koze a ty o voze tak sorry 🙂

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Prst bych tam nedával, abys ho nějak nepoškodil, ale zkus tam dát, třeba kus masa od řezníka a na něm to uvidíš.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
kodl67

PDF neboli filtr pevných částic rozhodně nejde vyčistit doma,jak jsem se tady teď dozvěděl.Motor si ho musí tzv.vypálit.Více na:http://www.au­to.cz/filtry-pevnych-castic-jak-je-spravne-cistit-2-dil-93668

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Fléňa

Jen na diagnostice.s ú­plnou jistotou.černý kouř může znamenat x jiných závad.

Upravil/a: Fléňa

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
mosoj

Redy.
Filtr se dá vyndat a vykuchat. Pokud kupuješ ojetinu nepoznáš to a od TK vyletíš. Výměna filtru není levná záležitost.

před 2934 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
redy

mosoj: Mě přišlo že ten problém je stejnej, jako u Toyoty.
Nemyslela jsem vykuchat, jen vyčistit.
🙂

před 2934 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Nebo to na masu nebude vidět?

před 2934 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava