Vrátit se do první třídy a jednjotlivá písmenka psát, sspíš kreslit tak, aby se co nejvíc podobal vzoru. Opakovat, až získáte jistotu písemnko bude pěkné. Přidat další, spojovat. Chce to trpělivost. Přece cvik dělá mistra.
Zkusila bych si najít stránku s japonským písmem, opisovat je, respektive kreslit co nejpřesnějši.
Spojené písmo má vliv i na myšlení, vytváří nervová spojení při myšlení a následném čtení.Text je čitelnější než písmo Comenia, tiskací, které se na některých školách učí.
0 Nominace Nahlásit |
Cvikem. Učí se styly a jednotlivá psímena zvlášť. Asi stejně jako
když se to učí děti… opakují si tahy jednotlivých písmen a číslic
mnohokrát za sebou, malé, velké, tiskací, psací, hůlkové, s linkami, bez
linek, pomocnými linkami na střední velikost, atd.. Jeden řádek a na něm
opakovat ten stejný znak, další řádek a další řádek, jeden znak, ale
pak i spojení několik znaků/písmen…Od toho to jsou učebnice psaní,
písanky. Neříkám, že máš postupovat stejně, ale princi je stejný.. vem
si sešit/papíry a nějak takhle postupuj).
Návody jsou i na netu, různé techniky, cvičení.
Zkus si základy kaligrafie: https://www.vytvarny-shop.cz/rubriky/magazin/jak-na-to--zaklady-kaligrafie-a-handlettering/
https://www.youtube.com/watch?v=Kv7ymaPBNAE
Procvičováním a snahou, jinak to ani nejde.
Upravil/a: Disraeli
0
před 1083 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
1 – Najprv sa naučiť správne držať pero. Veľa ľudí drží pero
nesprávne. Zjavne sa už na školách neučí správne ručné písanie.
Jak byste postupovali?
2 – Ako prváčik najprv paličky s rovnakým sklonom a dĺžkou
3 – oblúčiky
4 – celé písmená
5 -spájanie písmen
Najlepšie miesto prepisovačky použite ozajstné pero a atrament, alebo aspoň
plniace pero a až potom môžete prejsť na „večné perá“
0
před 1083 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To tě měli naučit ve škole. Ale každému se psaní krasopisně nepovede, někomu to jde, jinému ne.
0
před 1083 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
I omalovánky pro dospělé (antistresové) můžou pomoci. Krom relaxace taky dbání na přesnost, detail a osovjená koncentrace, snaha při kreslení/psaní.