Četl jsem internetové recenze na mého zubního lékaře a nestačil se
divit nad jednou velice lživou recenzí.
Jak se může lékař bránit proti lži v recenzi.Lež může poškodit
i obchodníky a kohokoliv.Děkuji.
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, iceT před 1645 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Co už jednou vylítne ven, to se zpátky vzít nedá. Je to asi jako zubní pasta z tuby. Jestli svému zubaři chceš pomoci, tak přidej vlastní recenzi a uveď vše na pravou míru.
2Kdo udělil odpovědi palec? anonym, pan Straka
před 1645 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Recenzni servery obvykle poskytuji moznost vyjadreni k recenzi recenzovanemu. Takova reakce ale muze nadelat vice skody nez uzitku.
Nejlepsi obrana je poskytovani kvalitnich sluzeb a dalsi pozitivni recenze.
O zubare bych se nebal, je jich jako safranu a pacienty odmitaji. O praci nemaji nouzi ani ti prokazatelne nekvalitni.
Upravil/a: Schluker
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 1645 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek