Jsem minimálně 13 let u tel.operátora O2.Automaticky se mi obnovuje smlouva na další dva roky.Při změně tarifu operátor nikdy neupozorní na „dotovanou“ službu (např.víkendové volání zadarmo)…tím pádem bych při výpovědi prý musela zaplatit pokutu,která by byla adekvátní délce měsíců do vypršení dvouletého závazku.Do teď to bylo jen u dotovaných telefonů(povinnost zůstat dva roky)V podstatě jakákoliv služba u O2 je „dotovaná“ což se nedozvím ani z reklam ani z internetu.Je tu řešení odejít bez placení pokuty???Nemůžou mě držet „násilím“..
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? aramah, suaeda před 4680 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
my jsme dávali 3 měsíce před vypršením výpověď ,/už je to sice nějaký rok, ale snad se to nezměnilo / jinak se jich nezbavíš
0 Nominace Nahlásit |
Před časem jsem to provedl obdobně jak radí ostatní. Tj podat výpověď
a nejlépe ji sepsat přímo v prodejně O2 aby jste měla potvrzení
o výpovědi.
Naši mobilní operátoři jsou všichni vůbec pěkná čeládka – ale
o tom už zde bylo hodně diskuze.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek