Pojišťovna prodává snad jako jediný prodejce zboží, které právě
nepotřebujeme. Pokud se však přihodí něco nemilého , tak bývá
pojišťovna všem velmi dobrá. Každý se musí rozhodnout sám, zda chce ,
či nechce koupit.
Osobně by mně nikdo nepřesvědčil, abych si koupil třeba sedlo na koně,
když žádného nemám.
0 Nominace Nahlásit |
Vyděsit – a nabídnout řešení, je prozatím dobře fungující model
nejen u pojišťoven.
Přesunout část svých prostředků v naději, že o ně nepřijdete, lze
téměř kamkoli.
Od štrozoku, zlata, Sportky až po pojištění. Život je jedna velká
loterie.
0 Nominace Nahlásit |
IMHo to není obchod se strachem, ale naopak s jistotou. Ještě jsem
neviděl žádnou reklamu pojištovny, ktará by děsila, ale naopak skoro
všechny uklidňují: kupujete si jistotu, klid. A kdo by nechtěl být
v pohodě? 🙂
S pojištění jako takovým nemám problém, nelíbí se mi ale některé
produkty a pojišťováci, kteří mají nepřiměřené provize, např. na
investičním životním pojištění a tak nabízejí nevýhodné produkty, aby
vydělali hlavně oni … Osobně pojistku vždy uzavírám, jen
u prověřeného makléře, kterého znám léta …
0 Nominace Nahlásit |
Je to asi měsíc. Rána a přední sklo vyštíplé. Ve smluvní opravně opraveno do druhého dne. Cena opravy 12 000 Kč ( spoluůčast 500 Kč). Cena pojištění 280 Kč /rok.
Pojištění rodinného domku mně dává při současném počasí jistotu a
ne strach.
Máš představu co stojí dnes nová střecha.
Nohy ani genitál pojištěný mít nemusím.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek