Nazdárek, tak je predevsím důlezité: a) uddělat průzkum trhu, ujasnit si, jakou promoakci a v jakém odvětví udělat- to obnásí vybrat aktuální téma. b) kde promoakci udělat – jestli v restauraci bez zbytecných nákladů – tedy jen za to, že si tam kazdý něco dá, nebo u někoho doma – sehnat nějaký minimální pocet lidi se zájmem o daný produkt, který nabízíte. c) rádně se pripravit- o cem budete mluvit, není na skodu trochu zavtipkovat. Hlavně nesmíte být nervozní, nepůsobí to věrohodně. Prednes musí zaujmout, nikoli nudit. d) dodrzet pravidlo Něco za něco a Vzdy neco navíc. Takze, kdyz si někdo něco objedná, pridáte navrch treba nějaký bonus, reklamní predmět,cokoli. V ideálním prípadě si kazdý ucastník akce něco odnásí – katalog, kontakt!!! Nějaký reklamní leták, cokoli. Stací?;o)
0
před 5353 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4615 | |
led | 2999 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1647 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1305 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |