Avatar uživatele
klob1

Jak se bude řešit reklamace příští rok?

Jak pan Babiš vymyslel, aby to bylo s reklamací pro příští rok? Tento rok si nechá někdo opravit třeba pračku nebo si něco koupí, třeba po opravě a příští rok to bude mít závadu. Zákazník to bude chtít reklamovat, jenže tento rok prostě ukončí řemeslník nebo obchodník činnost z důvodu, že se mu to příští rok nevyplatí, nebo nebude chtít podporovat pana Babiše a EET. A půjde řemeslník třeba do fabriky nebo jinam, tedy rozprodá veškeré nářadí, vybavení. Takže by ani nebyl schopen opravu provést, zajistit. A reklamace se bude jen vázat na řemeslníka, přece nikdo jiný to nebude vyřizovat? Jenže ten příští rok, řekne řemeslník, že už to nedělá a tento rok skončil s opravami nebo prodejem? Ano, u nového je třeba záruka min. dva roky a přebírá to jiný opravář, servis, který je uvedený u výrobce. Jenže třeba někde je dané, že se musí reklamovat jen u toho, co opravu udělal nebo u koho to bylo zakoupené. Nikdo jiný se tudíž tím zabývat jistě nebude, když to nedělal. Tak pak jak to bude?
Žádna jiná to přebírat nebude a, když vezme, tak to bude muset zákazník znovu zaplatit.
Může, on s tím přišel a sám je vyjímkou, že u něho to je jinak, a že končí dost i poctivých. Samozřejmně ty nepoctivý, těm to je jedno, těch se to stějně nedotýká. Hlavně mi stejně šlo, jak to bude s tou reklamací.
A jak mohu něco reklamovat, když mi po týdnu účtenka normálně vymyzí a není to jen jednou a u jednoho. To skutečně má zákazník platit, jezdit do města stále ofocovat všechny EET účtenky? Třeba dříve mi dali Daňový, vypsaný rukou a ten mám kolik let klidně v pohodě a vím, za co to bylo. Nebo, když na ní není napsané za co byla vydána, tedy , když je vůbec vydána. Co to je za tzv. „zboží“, „položka“? aNi není počet položek jen celková cena, která je samozřejmně vyšší nežli cena na zboží v regále? V regále je plastové víčko cena 4 kč vezmu 8ks, a hle? Platím 58kč? Zajímavé… Dám si Svíčkovou, ale nemohu ji reklamovat,, když mi bude špatně, protože nedokáže zákazník, že ji měl, když není napsaná na účtence je tam ta položka. Číšník může tvrdit třeba za hodinu, že to nebyla Svíčková, ale třeba Kuřecí plátek. A co pak? Ne jsem už jinde ne u té reklamace, i když také je to spojené s reklamcí, ale jinou..Omlouvám se, jen reakce.

Upravil/a: klob1

Zajímavá 0 před 2566 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Mc Merkurion

… spojuješ věci, co s EET nemají nic společného:
--- skončil Baumax před ix lety a EET ještě nebylo …
--- že je na regále jiná cena, než na účtence taky není chyba Babiše a EET, ale šlendriján obchodníka …
… jestliže ti bude špatně po svíčkový, nebudeš ji reklamovat, stačí u doktora říct, co jsi kde jedla a hygiena to již prověří (hospoda musí schovávat vzorky jídla)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Na to nemá EET vliv řemeslníci končili svou činnost i před zavedením EET. To že se někomu nevyplatí podnikat z důvodů EET je nesmysl. Pokud frma zanikne, můžeš relamaci uplatni u následnické firmy, pokud taková neexistuje, můžeš se svých práv domáhat soudně. EET však na to žádný vliv nemá
Otázka byla doplněna doplňuji tedy i odpověď. Na reklamaci se nic nemění. Na účtence máš napsáno za co jsi zaplatila. Pokud ti někdo účtuje špatně cenu, neni to vina EET, ale obchodníka. Musíš reklamovat hned u pokladny, je to stejné jako před zavedením EET. Pokud ti dá obchodník účtenku na které neni napsáno za co si zaplatila, je to zase vina obchodníka a musíš reklamovat hned na místě. Stejně tak to bylo před EET a nic se nezměnilo. Nevím, proč bych měl někde něco kopírovat?. Účtenka je účtenka a je to doklad pro reklamaci, stejně jako ručně psaná účtenka jen s tím rozdílem, že oproti ručně psané je tištěná podoba čitelnější.
Připáídá mi to, že nevíš o čem mluví, jen si někde něco zaslechla.

Upravil/a: Drap

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Emefej

Reklamace se řeší u prodejce, potřebuješ k tomu záruční list. Řemeslníci, Babiš a EET v tom nehrají roli.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Končící prodejce bude muset reklamace vyřídit i po skončení činnosti.
Může se třeba s někým dohodnout o převzetí.

Nemůže jednoduše říct, že „už to nedělá“, odpovídat bude dál.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek