Kontaktuj prodejce, kde jsi uplatňoval reklamaci a zeptej se na stav
věci.
Můžeš také poslat doporučený dopis nebo mail, abys měl potvrzení.
0 Nominace Nahlásit |
Ano můžete žádat buď peníze nebo věc vyměnit za novou.
Zdroj: http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/reklamacni_lhuty.aspx
0 Nominace Nahlásit |
Ano – pokud doba reklamace přesáhne 30 dnů, můžeš zrušit kupní
smlouvu, peníze ti prodejce vrátí v plné výši.
😉
0 Nominace Nahlásit |
„Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.“ Zákon o ochraně spotřebitele, § 19: http://zakony.centrum.cz/zakon-o-ochrane-spotrebitele/cast-2?strana=2
0 Nominace Nahlásit |
Jak píše ReHu, nejprve kontaktuj prodejce. Ostatně to jsi měl udělat jako první. Pokud tablet leží u prodejce na skladě jako nevyzvednutá reklamace, není to problém prodejce, ale zákazníka. Pokud ale tablet stále není opravený nebo vyměněný, máš možnost odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení celé kupní ceny včetně nákladů na reklamaci. Nebo ho můžeš vyměnit za nový kus u stejného prodejce.
0
před 3463 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek