Avatar uživatele
Fyzik

Jak postupovat při reklamaci tabletu?

Můj tablet jsem po 22 měsících používání reklamoval. Reklamace trvá již déle než měsíc. Můžu žádat vrácení peněz v plné výši?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3467 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ReHu

Kontaktuj prodejce, kde jsi uplatňoval reklamaci a zeptej se na stav věci.
Můžeš také poslat doporučený dopis nebo mail, abys měl potvrzení.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
rigormortis

Ano můžete žádat buď peníze nebo věc vyměnit za novou.

Zdroj: http://busines­s.center.cz/bu­siness/pravo/ochra­na_spotrebite­le/reklamacni_lhu­ty.aspx

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
gecco

Ano – pokud doba reklamace přesáhne 30 dnů, můžeš zrušit kupní smlouvu, peníze ti prodejce vrátí v plné výši.
😉

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lota

„Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.“ Zákon o ochraně spotřebitele, § 19: http://zakony­.centrum.cz/za­kon-o-ochrane-spotrebitele/cast-2?strana=2

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
McArthur

Jak píše ReHu, nejprve kontaktuj prodejce. Ostatně to jsi měl udělat jako první. Pokud tablet leží u prodejce na skladě jako nevyzvednutá reklamace, není to problém prodejce, ale zákazníka. Pokud ale tablet stále není opravený nebo vyměněný, máš možnost odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení celé kupní ceny včetně nákladů na reklamaci. Nebo ho můžeš vyměnit za nový kus u stejného prodejce.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování