Jak naceňovat zboží v maloobchodě? jde o to kolik si můžu přihodit?když je například nákupní cena 200kč,o kolik procent mužu jít nahoru,existují nějaké limity nebo omezení že můžu minimálně „tolik“ a maximálně „tolik“ ?prosím o radu děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5470 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Žádná „zákonná“ omezení nebo limity, jak uvádíte v dotazu, neexistují ! Tvorba ceny je úplně svobodná…
Tedy svobodná do té míry, aby výsledná cena byla konkurenceschopná, aby byla přijatelná pro kupující, a aby ve svém součtu předpokládaného obratu pokryla všechny potřebné náklady (tj. od nákladů na pořízení zboží, přes ostatní přímé i nepřímé náklady až po přiměřený zisk)
Přeji hodně štěstí v podnikání ! 🙂
0
před 5470 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dovolím si doplnit Standu. Klíčová je jeho věta „ostatní přímé a nepřímé náklady“. Těch je totiž strašně moc a podnikatel je musí všechny započítat, jinak bude – aby prodal – prodávat fakticky pod cenou, i když si mne ruce, kolik na tom prodaném kusu vydělal. Proto taky krachuje velké procento menších prodejců. V současné krizi je dost těžké správně stanovit cenu a některé zdánlivě výhodné nákupy se nakonec ukáží jako ztrátové. Hodně štěstí.
0
před 5469 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek