Já jsem tam teď právě volala. Paní mi sice všechno řekla, ale jakým tónem ke mně mluvila… to teda. Chápu, že už je večer, ale kdybych já s někým práci takto mluvila …
Napište Vaše zkušenosti z operátory (telefonními). Jak jste s jejich
přístupem spokojeni?
Díky
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 9Pro koho je otázka zajímavá? Miroslavst, jendahun, BEAES, aramah, kapka, anonym, iceT, bobánek, Radak před 5047 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Třeba ji bolel zub a musela být v práci. Nebo se nemůže dočkat až
bude středa. Bůhví co všechno se jí mohlo přihodit.
Ale jinak já mám zkušenost dobrou, poradili, vysvětlili. Ale když přišli
s nabídkou dárku za něco, byl jsem nepříjemný já.
0 Nominace Nahlásit |
S operátory od T-Mobile nejsu spokojeny.Nedávno mi volali a nabízeli mi druhou sim kartu ja jsem ji odmítl a oni mi ji furt vnucovali.Tak jsem sprostě vypl mobil.
4Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, Jahoda, anonym, zmimi
před 5047 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak já se už operátorovi nedovolám,jelikož patřím k uzavřené
skupině,tzn.že pokud mám problém,volám mobilní číslo a tam mi vždy
ochotně poradí a pomůžou.S jinými operátory jsem byla spokojená i pokud
jsem volala třeba o půlnoci,ale asi zaleží na momentální náladě
toho,s kým právě mluvíte.
Oni pokud vím,už hovory monitorují a nahrávají,takže by si neměli dovolit
být jakkoliv nepříjemní.
0 Nominace Nahlásit |
Jestli myslíš ty na infolinkách, co mi mají pomoct vyřešit problémy, tak na ty si stěžovat nemůžu – vždycky jsem měla štěstí na příjemný a ochotný lidi, se kterejma se vyřešilo, co jsem potřebovala a ochotně poradili i na moje možná zabržděný dotazy :)
Nabízeči služeb jsou něco jinýho, sice se tvářej supermile, ale je to ta hraná vlezlost, co mě spíš jen naštve. Zásadně na ně zabírá „pouvažuju o tom, nebudu se rozhodovat hned, dejte mi prosím webovou adresu, kde o produktu můžu zjistit víc“. Buď mi ji dají, nebo odmítnou, že to nejde – a pak končím. Na to, abych jim hned práskla s telefonem, nemám povahu. Ale ještě mě nikdy nikdo na nic neukecal, v tomhle naštěstí umím říct ne. Nebo aspoň „možná později“. Klika je v tom, že „možná později“ už to znova nezkoušej :o)
0 Nominace Nahlásit |
Zatím se vždy chovali slušně. Až na jednu vyjímku na pobočce T-mob. Byl tam jakýsi mladík a jeho jednání mě nenadchlo.
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem byla nespokojená s O2 celkově s přístupem, nepřehledným ceníkem a službami, přešla jsem proto s číslem k Vodafone, kde jsem vcelku spokojená. Když nic nepotřebuju (ha, ha). Ale aspoň tolik neotravují s nabídkama.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na koho v ten moment asi narazíte.Jsou to lidi jako my,mají také své dny.Deset let jsem byl u T – mobilu a jednoho krásného dne jsem se už fakt naštval.Výhody žádné,noví zákazníci protěžováni oproti stávajícím,strhnou body jen tak,otravují s výhodnými nabídkami každý druhý den,když dám výpověď,nabídnou mi telefon o deset tisíc levněji(fakt,nabízeli Nokii 97 v té době za 17tis.- za sedm),možnost levnějšího tarifu vám nenabídnou,musel jsem páčit informace.Teď jsem u Vodafonu,už rok a nemůžu říct špatné slovo.Klepu na dřevo.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4603 | |
led | 2997 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2238 | |
zjentek | 1643 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1296 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |