Avatar uživatele
Jahoda

Jak jste spokojeni s přístupem operátorů?

Já jsem tam teď právě volala. Paní mi sice všechno řekla, ale jakým tónem ke mně mluvila… to teda. Chápu, že už je večer, ale kdybych já s někým práci takto mluvila …

Napište Vaše zkušenosti z operátory (telefonními). Jak jste s jejich přístupem spokojeni?
Díky

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 9Pro koho je otázka zajímavá? Miroslavst, jendahun, BEAES, aramah, kapka, anonym, iceT, bobánek, Radak před 5047 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Miroslavst

Třeba ji bolel zub a musela být v práci. Nebo se nemůže dočkat až bude středa. Bůhví co všechno se jí mohlo přihodit.
Ale jinak já mám zkušenost dobrou, poradili, vysvětlili. Ale když přišli s nabídkou dárku za něco, byl jsem nepříjemný já.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
bobánek

S operátory od T-Mobile nejsu spokojeny.Nedávno mi volali a nabízeli mi druhou sim kartu ja jsem ji odmítl a oni mi ji furt vnucovali.Tak jsem sprostě vypl mobil.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
iceT

Tak já se už operátorovi nedovolám,jelikož patřím k uzavřené skupině,tzn.že pokud mám problém,volám mobilní číslo a tam mi vždy ochotně poradí a pomůžou.S jinými operátory jsem byla spokojená i pokud jsem volala třeba o půlnoci,ale asi zaleží na momentální náladě toho,s kým právě mluvíte.
Oni pokud vím,už hovory monitorují a nahrávají,takže by si neměli dovolit být jakkoliv nepříjemní.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Terryle

Jestli myslíš ty na infolinkách, co mi mají pomoct vyřešit problémy, tak na ty si stěžovat nemůžu – vždycky jsem měla štěstí na příjemný a ochotný lidi, se kterejma se vyřešilo, co jsem potřebovala a ochotně poradili i na moje možná zabržděný dotazy :)

Nabízeči služeb jsou něco jinýho, sice se tvářej supermile, ale je to ta hraná vlezlost, co mě spíš jen naštve. Zásadně na ně zabírá „pouvažuju o tom, nebudu se rozhodovat hned, dejte mi prosím webovou adresu, kde o produktu můžu zjistit víc“. Buď mi ji dají, nebo odmítnou, že to nejde – a pak končím. Na to, abych jim hned práskla s telefonem, nemám povahu. Ale ještě mě nikdy nikdo na nic neukecal, v tomhle naštěstí umím říct ne. Nebo aspoň „možná později“. Klika je v tom, že „možná později“ už to znova nezkoušej :o)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ReHu

Zatím se vždy chovali slušně. Až na jednu vyjímku na pobočce T-mob. Byl tam jakýsi mladík a jeho jednání mě nenadchlo.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Radak

Já jsem byla nespokojená s O2 celkově s přístupem, nepřehledným ceníkem a službami, přešla jsem proto s číslem k Vodafone, kde jsem vcelku spokojená. Když nic nepotřebuju (ha, ha). Ale aspoň tolik neotravují s nabídkama.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jendahun

Záleží na koho v ten moment asi narazíte.Jsou to lidi jako my,mají také své dny.Deset let jsem byl u T – mobilu a jednoho krásného dne jsem se už fakt naštval.Výhody žádné,noví zákazníci protěžováni oproti stávajícím,strhnou body jen tak,otravují s výhodnými nabídkami každý druhý den,když dám výpověď,nabídnou mi telefon o deset tisíc levněji(fakt,na­bízeli Nokii 97 v té době za 17tis.- za sedm),možnost levnějšího tarifu vám nenabídnou,musel jsem páčit informace.Teď jsem u Vodafonu,už rok a nemůžu říct špatné slovo.Klepu na dřevo.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek